اخبار

قابلیت جدید جستجوی موبایلی گوگل اجازه ذخیره و مرتب کردن تصاویر را می‌دهد

ابزار جدید جستجوی موبایل گوگل به کاربر اجازه می‌دهد تصاویری که در جستجو به دنبال آنها بوده را مشخص کرده و آنها را در حساب خود در این اپلیکیشن ذخیره و دسته‌بندی کند.
به این ترتیب کاربر کافی است تا تصویر مورد نظر را برای ذخیره شدن انتخاب کند و بر روی گزینه ستاره در پایین تصویر کلیک کرده و یا آن را لمس کند. به این ترتیب لیستی از تصاویر انتخاب شده در حساب کاربری گوگلِ کاربر ایجاد می‌شود. جالب اینجاست که گوگل به کاربر اجازه می‌دهد این عکس‌های انتخاب شده را دسته‌بندی کند.
این قابلیت برای اندروید و iOS لحاظ شده و کافی است تا کاربر با حساب کاربری گوگل خود به جستجوی تصویر با موتور جستجوی گوگل بپردازد. بدون شک این ویژگی برای افرادی که با تصاویر سر و کار دارند کاربرد زیادی دارد، کاربران قادر هستند هر تصویری را که می‌بینند در همان لحظه آنرا برای نیازهای بعدی ذخیره کنند تا در وقت خود برای جستجوی مجدد تصاویر صرفه‌جویی شود.
به نوعی می‌توان گفت این ویژگی دقیقاً‌ شبیه به قابلیت ایجاد کلکسیون جدیدِ عکس‌ در گوگل‌پلاس است،‌این ویژگی همانند آنچه تاکنون در شبکه پین‌تِرِست دیده‌ایم برای جمع‌آوری و به اشتراک گذاری گروهی از عکس‌ها به کار می‌رود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا