اخبار

قابلیت خرید اقساطی آیفون با طرح iPhone Upgrade Program به صورت آنلاین ممکن شد

این طرح به کاربران امکان می‌داد تا با قبول پرداخت اقساط ماهیانه مشخص، بتوانند یکی از گوشی‌های جدید اپل را خریداری کرده و پس از ۱۲ ماه پرداخت قسط، این گوشی را با گوشی نسل بعدی اپل تعویض کنند.
 
در زمان آغاز به کار iPhone Upgrade Program، کاربران مجبور بودند برای بهره مند شدن از مزایای این طرح، گوشی آیفون دلخواه خود را از یکی از فروشگاه‌های خرده فروشی اپل خریداری کنند. اما امروز اپل اعلام کرده است که طرح iPhone Upgrade Program به عنوان یک گزینه جدید حین خرید یکی از آیفون‌های اپل از فروشگاه آنلاین این شرکت در اختیار کاربران قرار گرفته است.
 
همان طور که مشاهده می‌کنید، طراحی ظاهری صفحات فروش آیفون در وب سایت اپل نیز به منظور تبلیغ این قابلیت جدید بروزرسانی شده است. تا پیش از این کاربران در زمان خرید یک آیفون، تنها فهرست قیمت گذاری که توسط اپراتور به عنوان گزینه خرید ارایه شده بود را مشاهده می‌کردند اما اکنون قیمت گذاری اپل در صفحه خرید آیفون نمایش داده می‌شود.

آیفون
آیفون

با استفاده از طرح iPhone Upgrade Program، هزینه قسط ماهیانه برای مدل پایه آیفون ۶s از ۳۲٫۴۱ درلار آغاز می‌شود و قیمت اقساط مدل پایه آیفون ۶s Plus نیز از ۳۶٫۵۸ دلار در ماه آغاز می‌شود. طرح اقساطی خرید آیفون ارایه شده توسط اپل متمایز از طرح‌های خرید ارایه شده توسط اپراتورهاست زیرا شامل طرح گارانتی AppleCare+ نیز می‌شود.
 
طرح iPhone Upgrade Program برای جدیدترین پرچمداران شرکت اپل که با سرویس های AT&T، Verizon و Sprint خریداری شده باشند، قابل استفاده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا