اخبار

قابلیت ضبط مکالمات به گلگسی اس ۹ و اس ۹ پلاس اضافه شد

سامسونگ در بروزرسانی جدید خود برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس قابلیت ضبط مکالمات صوتی را ارائه کرده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
بسیاری از کاربران گلکسی S9 و گلکسی S9+ بعد از بروزرسانی دستگاه خود به پچ امنیتی ماه می قابلیت جدیدی را در دستگاه خود مشاهده کرده‌اند. این قابلیت جدید امکان ضبط مکالمات است که در اختیار کاربران پرچم‌داران سامسونگ قرار گرفته است. البته از آنجایی که ضبط مکالمات بدون رضایت طرفین در برخی کشور‌ها قانونی نیست، این ویژگی برای همه دستگاه‌های مذکور عرضه نخواهد شد.
مطالب مرتبط:

ضبط مکالمات
تاکنون مطمئن هستیم که قابلیت فوق برای کاربران پرچم‌داران سامسونگ در هلند، هندوستان، رومانی، روسیه، اسپانیا، سوئیس و انگلستان عرضه شده است و این افراد می‌توانند از قابلیت جدید ضبط مکالمات استفاده کنند. انتظار می‌رود که در طول هفته‌های آینده شاهد عرضه این قابلیت در سایر کشور‌ها نیز باشیم. اما باید توجه داشت که سامسونگ امکان ضبط مکالمات را برای کشور‌هایی که ضبط کردن بدون اجازه صدا در آنجا جرم به حساب می‌آید، ارائه نخواهد کرد.
بروزرسانی سامسونگ که در بر دارند قابلیت ضبط مکالمات است با شماره ساخت G960FXXU1BRE5 و G965FXXU1BRE3 عرضه می‌شود. اگر آپدیت این فریم ور را دریافت کردید ولی بعد از انجام عمل بروزرسانی نتوانستید بخش مربوط به ضبط مکالمات را در صفحه تماس پیدا کنید، در این صورت احتمالا در کشور شما ضبط مکالمات بدون رضایت طرفین غیرقانونی است. نظر شما در خصوص قابلیت جدید سامسونگ چیست؟ اگر از کاربران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس هستید، آیا این بروزرسانی را دریافت کرده‌اید؟ قابلیت مذکور برای شما فعال است؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. شیائومی که گوشی هاش ضبط مکالمه دارند حتی ارزونترینِ حال حاضرش یعنی redmi 5A که ۳ میلیون و خوردی ارزونتر از این سامسونگیه که تازه همچین چیزی لطف کرده فقط به این مدل براش اضافه کرده !
    سامسونگ با این پول هنگفتی که میگیره امکاناتش خیلی ضعیفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا