اخبار

قابلیت قفل گشایی از طریق تشخیص چهره به ۴ محصول نوکیا اضافه خواهد شد

HMD اعلام کرده است که قصد دارد قابلیت قفل گشایی گوشی از طریق تشخیص چهره را به چهار محصول خود اضافه کند. این قابلیت از طریق یک بروزرسانی OTA به این دستگاه‌ها افزوده خواهد شد. با موبایلستان همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
کمپانی HMD Global قصد دارد به زودی طرفداران برند نوکیا را با ارتقا دستگاه‌های محبوبش شگفت زده کند. چندی پیش شاهد بودیم که این کمپانی حالت عکاسی پیشرفته را برای نوکیا ۸ ارائه کرد. این در حالی بود که مدت نسبتا زیادی از زمان معرفی این محصول می‌گذشت. حال نیز به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد اقدام جالب مشابهی را برای چهار محصول دیگر خود انجام دهد. این قابلیت جدید مربوط به قفل گشایی گوشی خواهد بود.

مطالب مرتبط:

تشخیص چهره
HMD چندی پیش اعلام کرد که تمام دستگاه‌هایش را به اندروید P بروزرسانی خواهد کرد. امروز این شرکت خبر هیجان انگیز دیگری را منتشر کرده و بر این اساس در آینده نزدیک شاهد ارائه قابلیت قفل گشایی گوشی از طریق تشخیص چهره برای چهار محصول این کمپانی خواهیم بود. این یک قابلیت امنیتی جالب و کاربردی است که HMD قصد دارد آن را برای نوکیا ۸ Sirocco، نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۸ و نوکیا ۶.۱ عرضه کند.
قابلیت مذکور در طول ماه‌های آینده از طریق بروزرسانی OTA در اختیار چهار دستگاه فوق قرار خواهد گرفت. از آنجایی که HMD زمان دقیقی را برای این موضوع اعلام نکرده است، اما کاربران این چهار تلفن هوشمند می‌توانند بزودی منتظر دریافت بروزرسانی مربوط به قابلیت کاربردی فوق باشند. نظر شما در خصوص این اقدام HMD چیست؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا