اخبار

قاب- باتری جدید برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس

قاب- باتری جدید برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس

باتری به کار رفته در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس اندکی بهتر از نسخه های قبلی آنها است اما این بهبود به حدی نیست که برای مثال شما بتوانید یک آخر هفته را بدون اتصال دستگاه خود به شارژ بگذرانید. به همین دلیل نیز کمپانی ها به دنبال آن هستند که با ساخت لوازم جانبی ویژه نظیر پاوربانک ها و قاب های مجهز به باتری اضافی، کاربران را در این زمینه یاری کنند.
این بار نیز کمپانی Mophie تصمیم گرفته است تا قاب ویژه جدیدی را با نام Pack battery برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس طراحی کرده و به کاربران عرضه کنند. این قاب در ماه آوریل وارد بازار خواهد شد که تنها دو تا سه هفته تا زمان عرضه رسمی تلفن های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس تاخیر خواهد داشت. با این حال طراحی بسیار نازک این قاب حتما ارزش این مدت صبر را برای کاربران خواهد داشت. با این حال متاسفانه باید اظهار کنیم که نازکی این قاب موجب شده است تا از حجم باتری در نظر گرفته شده در درون آن کاسته شود.
لازم به ذکر است که Pack battery از باتری ۲۰۷۰ آمپر ساعتی با پشتیبانی ۲۹ تا ۳۳ ساعته از مکالمه تلفنی بهره مند شده است و می تواند با استفاده از هر شارژ بی سیمی شارژ شود. همچنین نحوه کار این قاب به صورتی است که ابتدا حتما باید شارژ خود تلفن همراه به پایان برسد و سپس از باتری پشتیبان قاب استفاده شود. به این ترتیب افزودن حداقل ۵۰ درصد عمر باتری به تلفن های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس با استفاده از این روش امری شایسته به نظر می رسد. جدای از این موضوع، قاب یاد شده به نحوی طراحی شده است که می تواند این دستگاه های نه چندان ارزان قیمت را در برابر ضربه و شکستگی حفظ کند.
برچسب قیمتی این قاب نیز ۹۹٫۹۵ دلار است که تقریبا مشابه با قاب های Juice Pack ارائه شده برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در سال گذشته است که البته نسبت به نسخه فعلی ضخیم تر بوده و ظرفیت باتری بیشتری نیز داشتند. با این حال قضاوت با شماست که آیا فدا کردن اندکی از ظرفیت باتری به قیمت نازک تر کردن قاب یاد شده قدمی مفید بوده است یا خیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا