اخبار

گوشی گلکسی M34 و کسب تاییدیه FCC

سامسونگ قصد دارد بزودی گوشی گلکسی M34  را در هند رونمایی کند. این تلفن هوشمند در ماه گذشته شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شده و اکنون در پایگاه FCC رویت شده است.

چنین تاییدیه‌ای نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد محصول جدید را در بازار جهانی نیز عرضه دارد. بر اساس اطلاعات گواهی FCC، شماره مدل SM-M346B/DS به Galaxy F34 5G اختصاص داده شد. این گواهی تایید کرده که دستگاه دارای اتصال ۵G و همچنین پشتیبانی از بلوتوث و Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac خواهد بود.

علاوه بر این، گواهی نشان می‌دهد که گلکسی M34 5G همراه با یک شارژر EP-TA800 ارائه شده که نشان دهنده پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی است. متأسفانه، این گواهی جزئیات بیشتری در مورد دستگاه نشان نداده است

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه گلکسی M34 5G آینده مشابه گلکسی A34 5G خواهد بود، اما با باتری بزرگ‌تر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی. اگر این حقیقت داشته باشد، M34 5G در مقایسه با نسل قبلی خود، Galaxy M33 5G یک ارتقاء بزرگ خواهد بود. طبق اطلاعات فاش شده، گفته می‌شود که گلکسی M34 5G با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی sAMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به فروش می‌رسد.

گلکسی M34 برادری برای A34

در قسمت دوربین یک حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک حسگر اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر ماکرو ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. حسگر سلفی نیز ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. شایعه شده که گلکسی M34 5G از تراشه مدیاتک Dimensity 1080 قدرت گرفته که در حقیقت همان Dimensity 7050 است.

پیش بینی شده این گوشی با پیکربندی‌های حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود. برای اطمینان از استفاده طولانی مدت، یک باتری قابل توجه ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی به کار گرفته شده است. در سایر مشخصات باید به اندروید ۱۳ مبتنی بر One UI 5.1 نیز اشاره کرد.

انتظار داریم این گوشی را با قیمت پایه ۲۴۴ دلاری شاهد باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا