اخبار

قدرت‌نمایی وان پلاس ۶ در بنچ‌مارک AnTuTu

قدرت‌نمایی وان پلاس ۶ در بنچ‌مارک AnTuTu

به‌تازگی نتایج بنچ‌مارک مطرح و اصلی AnTuTu برای وان پلاس ۶ منتشر شده است که با رکورد شکنی نشان از حضور یک محصول بسیار نیرومند در دستور کار این شرکت می‌دهد.
شرکت وان پلاس همیشه محصولاتی نیرومند و عالی و البته خوش قیمت را به بازار تلفن‌های همراه عرضه کرده است. این شرکت که تنها پرچم‌داران رده‌بالا را تولید می‌کند، در آستانه معرفی و عرضه وان پلاس ۶ قرار دارد ولی سعی می‌کند کمترین میزان اطلاعات از این تلفن همراه به رسانه‌ها راه پیدا کند.
در این میان به‌تازگی اطلاعاتی از مراجعی به‌غیراز وان پلاس به رسانه‌ها راه پیدا کرده است که نشان از قدرت شگفت‌انگیز این تلفن همراه دارند. این اطلاعات مربوط به اجرای بنچ‌مارک مهم AnTuTu بر روی این دستگاه هستند و نشان از آن دارند که این تلفن همراه هوشمند یعنی وان پلاس ۶ قرار است تا یکی از قدرتمندترین محصولات تولید شده در تاریخ باشد.
این دستگاه با بهره‌گیری از پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ شرکت کوالکام، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تا امتیاز شگفت‌آور ۲۷۶ هزار و ۵۱۰ را در AnTuTu کسب کند. شایان ذکر است که آخرین نسخه از محصولات شرکت وان پلاس به رم ۸ گیگابایتی مجهز بوده است و به همین دلیل نیز احتمال زیادی وجود دارد که وان پلاس ۶، حداقل همین میزان از رم را در اختیار کاربران خود بگذارد.
پیش‌بینی می‌شود که این تلفن همراه به یک نمایشگر با نسبت ۱۸ به ۹ مجهز باشد که مانند نمایشگر آیفون ۱۰ اپل طراحی شده و یک بریدگی ویژه بر روی آن تعبیه شده است. به‌این‌ترتیب می‌توان گفت که این تلفن همراه قرار است تا یک رقیب بزرگ برای محصولات اپل و سامسونگ باشد، به‌خصوص که قیمت‌گذاری این محصولات به‌شدت جذاب و رقابتی است و می‌تواند یکی از خوش قیمت‌ترین پرچم‌داران جهان به‌حساب بیاید. هنوز تاریخی برای عرضه این محصول اعلام نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا