اخبار تکنولوژی

قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان

طبق آخرین اخباری که از سوی پایگاه های خبری اعلام شده است قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان منعقد شده و این رویکرد کمک زیادی به فعالیت های تجاری در سطح گسترده خواهد کرد.

خدمات آرین تل

آرین تل نوعی اپراتور مجازی محسوب می شود که توانسته فعالیت تجاری خود را در لاین تلفن همراه با هلدینگ ایرانیان به نتیجه برساند. این اپراتور دارای یک سری امکانات بی نظیر است که کمک می کند تا برند اختصاصی برای صنایع تجاری مختلف ایجاد شود. رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی قرارداد انحصاری با آرین تل را پذیرفته است به طوری که در این راستا کمترین تعرفه بدون واسطه برای مشتریان در نظر گرفته شود. پنل پیامک یا sms این هلدینگ به شکلی فعالیت می کند که می تواند شرایط ویژه ای را فراهم سازد. ارسال اس ام اس تبلیغاتی نیز بخشی از خدمات این اپراتور محسوب می شود که خوشبختانه توانسته گام بزرگی در دنیای بازاریابی محسوب شود. مجموعه هلدینگ ایرانیان توانسته بهترین شرایط را برای خطوط خدماتی در نظر بگیرد و این موضوع کمک می کند که ارسال sms تبلیغاتی به بهترین نحو صورت بگیرد.

قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان
آرین تل

 

شرکت آرین تل توانسته در گروه ۷ برند برتر اپراتورهای مجازی همراه قرار بگیرد. این اپراتور با اپراتورهای موبایل همکاری کرده و سبب می شود که خدماتی به صورت عمده خریداری شود. در نهایت خدمات مورد نظر به شکل جزئی و با برند مخصوص خود در اختیار کاربران قرار می گیرد. اپراتورهای مجازی تلفن همراه می توانند نقش خرده فروشی خدمات اپراتورهای همراه را ایفا کنند که این مسیر سبب می شود تا بازاریابی برای اپراتورهای موبایل صورت بگیرد.

 

اپراتورهای مجازی کامل ترین مدل کسب و کار

قرارداد آرین تل  با هلدینگ ایرانیان سبب شده تا خط خدماتی نیز در راستای ارسال مکالمات و داده ها فراهم شود. به این ترتیب نشان تجاری و برند مخصوص هر کسب کار می تواند وارد میدان شده و به رشد اقتصادی درستی دست یابد.

دیتا جدید همراه اول و ایرانسل نیز در این راستا همکاری های لازم را داشته است. حقیقت امر این است که هلدینگ ایرانیان با اهداف وسیعی که در حوزه اقتصادی دارد توانسته برای شرکت ها و موسساتی مانند شرکت های فناوری اطلاعات بهترین شرایط را ایجاد کند. این شرکت برای خیرین کارآفرین کشور نیز به بهترین نحو اجرا شده است. از جدیدترین خدماتی که پس از عقد این قرارداد گزارش شده است ارسال به شماره های بلک لیست است که به نوبه خود می تواند در مجموعه کامل ارسال پیامک لیست سیاه قرار بگیرد.

هلدینگ ایرانیان در حوزه های اقتصادی و دانش بنیان بسیار موفق ظاهر شده است. همینطور در فضای فرهنگی و خبر و رسانه و یا خیریه نیز به نوبه خود شرایط اقتصادی مناسبی ایجاد کرده است. شبکه ارتباطی موفقی که توسط این مجموعه ایجاد شده سبب می شود تا سامانه پیامکی و سامانه تبلیغاتی به بهترین شکل دنبال شود.

ارتباط آرین تل با هلدینگ ایرانیان
ارتباط آرین تل با هلدینگ ایرانیان

 

هلدینگ ایرانیان با بیش از ده سال فعالیت

هلدینگ ایرانیان سالهاست که در راستای فناوری اطلاعات و سرویس های مخابراتی فعالیت کرده است. در این شرکت از جدیدترین امکانات استفاده شده تا ارائه خدمات ارزش افزوده به درستی صورت بگیرد. این شرکت مجری رسمی خدمات ارزش افزوده همراه بوده و توانسته با ارتباط پایدار با شرکت آرین تل بهترین خدمات را ارائه دهد. در واقع مخاطبین در سراسر کشور می توانند سطح ارتباطات گسترده ای ایجاد کند. این برند در زمینه خدمات فناوری اطلاعات از بهترین کارشناسان استفاده کرده است. متخصصین در این راستا توانسته اند به عنوان مجری رسمی خدمات ارزش افزوده دیتا جدید همراه اول و ایرانسل فعالیت نمایند. وجود ایده جدید و خلاقانه به طور کلی برای کسب درآمد می تواند برای مشترکین محترم شرایط مناسبی ایجاد کند.

 

 

فعالیت های گسترده در سوشال مدیا

آرین تل به شکلی اجرا شده است که توانسته سطح تبلیغات گسترده ای در شبکه های اجتماعی فراهم سازد. همکاری این مجموعه با هلدینگ ایرانیان به تدوین استراتژی و کمپین های خلاق دیجیتالی کمک زیادی کرده است. همینطور تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی نیز به واسطه این مجموعه ها بهتر از سال های اخیر دنبال شده است. تبلیغات ویدیویی و ویرال می توان یکی از بهترین ایده هایی باشد که برای این مجموعه در نظر گرفته شده است. البته که سلبریتی ها و اینفلوئنسر مارکتینگ نیز تا حد زیادی در این مجموعه به رشد رسیده اند. وجود دیتا جدید همراه اول و ایرانسل به شکلی دنبال شده است که توانسته نتایج خوبی به همراه بگذارد. البته در این مجموعه به طور کلی سیستم خدماتی قابل توجه ای برای شرکت های تبلیغاتی بزرگ در نظر گرفته شده است.

ارسال پیامک تبلیغاتی
ارسال پیامک تبلیغاتی

آینده آرین تل

بررسی ها حاکی از این است که آرین تل می تواند در آینده سهم بزرگتری از برندسازی در دنیای کسب و کار را برای خود در نظر بگیرد. کسب درآمد در این راستا توانسته با ایده های جدید و خلاقانه روبرو شود. شرکت های تبلیغاتی در این زمینه یک سری اطلاعات اصولی نیاز دارند که به واسطه آرین تل به خوبی فراهم شده است. کمترین تعرفه بدون واسطه مهمترین هدف آرین تل بوده و سبب شده تا موقعیت سامانه های پیامکی بهتر از سال های گذشته فراهم شود. سطح تبلیغات هرچه گسترده تر پیش برود نتیجه بخش تر است. مشخص است که خط خدماتی آرین تل می تواند برای کسب و کارهای تجاری کوچک نیز یک برگ برنده محسوب شود. بررسی ها اینطور نشان می دهد که این شرکت به نوبه خود می تواند شرایطی فراهم سازد تا موقعیت برندسازی بهتر از سال های گذشته دنبال شود.

آرین تل به واسطه تیم قدرتمند خود مجموعه ای دقیق و اصولی برای اجرای سیستم های پیامکی فراهم ساخته است. این روند سبب می شود تا موقعیت اجرای ایده های جدید به بهترین نحو صورت بگیرد. از یاد نبرید که این شرکت در سال های اخیر به نوبه خود توانسته کنترل خوبی بر روی تعرفه های سامانه تبلیغاتی داشته باشد و البته که موفق ظاهر شده است. اپراتور آرین تل پس از گذشت سالها فعالیت امروز با مجموعه بزرگ هلدینگ تجاری به بهترین نحو شرایط را ایجاد کرده است. این شرکت اصول اجرایی مشخصی دارد و می تواند برای دنیای مارکتینگ یک شانس طلایی محسوب شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا