اخبار

قرار گرفتن تراشه قدرتمند Xeon اینتل در نوت بوک ها برای اولین بار

اینتل پس از تایید تراشه قدرتمند Xeon خود آماده است تا رویاها را محقق کند و از این تراشه تازه منتشر شده برای اولین بار تنها در لپ تاب های قدرتمند استفاده کند.

با توجه به این گزارش، اینتل به زودی شروع به عرضه کردن تراشه Xeon E3 1500M V5 بر اساس معماری جدید ۱۴ نانومتری می کند و احتمال وجود سیلی از سرمایه گذاری ها با توجه به بهبود عملکرد نوت بوک ها از طریق این تراشه می رود.
هر شرکتی برای حفظ جایگاه و مشتری های خود به دنبال شناخته شدن با استفاده از جدیدترین فناوری هاست، تراشه ی Xeon موج عظیمی از پیشرفت را برای نوت بوک ها به ارمغان می آورد. از ویژگی های مهم این تراشه استفاده از تکنولوژی vPro جدید اینتل برای بالا بردن سطح امنیت و حافظه تصحیح خطا های کد برای رفع خطاهای احتمالی به صورت خودکار می باشد، همچنین این تراشه مجهز به رابط کاربری Thunderbolt 3 است.
نقطه ضعف این تراشه تاثیر آن در عمر باتری می باشد. مواردی که اینتل برای قطعی کردن این پیشرفت نیاز دارد این است که مطمئن شود خصوصیات Xeon E3 1500M V5 به اندازه کافی در سطح بالایی قرار داشته باشد، تا کنون هیچ گونه اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است، با این حال عملکرد بهتر و سریع تر گرافیک تراشه در کنار پردازنده چند هسته ای جدید و همچنین بالا بردن عمر باتری به دلیل مصرف بالای این پردازنده با توجه به توانایی ها و قابلیت ها چیزیست که از اینتل انتظار می رود.
استفاده بیشتر از تراشه Xeon اینتل در نوت بوک ها می تواند به آن دسته از افراد که به دنبال قدرت و سرعت بالا می گردند کمک بزرگی کند.
 
منبع : زوم تک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا