ریپورتاژ آگهی

قشنگ‌ترین شهرهای دیدنی در مهرماه برای سفر کجاست؟

در این‌روزهای پیش رو چند روزی را برای تجدید قوا و سفر رفتن خالی کنید؛ همیشه یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای انرژی گرفتن و آرامش یافتن سفر کردن است با توجه به روحیات شخصی خودتان به سفیر به مقاصد گردشگری زیر فکر کنید.
 
سفر به سرزمین‌های رنگارنگ شرق دور با تور تایلند

سفر به سرزمین‌های رنگارنگ شرق دور با تور تایلند

تور تایلند معمولا ۷ شب و ۸ روزه توسط  آژانس آویسا برنامه‌ریزی‌ می‌شوند با خالی کردن یک هفته از برنامه روزانه خود به راحتی با پرواز‌های مستقیم ماهان به بانکوک می‌رسید.
در تایلند سه مقصد اصلی گردشگری وجود دارد که تور‌ها به صورت تک مقصدی و یا ترکیبی از بانکوک و پاتایا یا پوکت برنامه‌ریزی می شوند.
اگر به دنبال یک هفته دور از شلوغی هستید می‌توانید سفر به پاتایا و پوکت را انتخاب و در هتل‌های پنج ستاره ساحلی استراحت کنید. اگر به همراه خانواده و کودکان سفر می کنید به امکانات پارک بازی برای بچه‌ها در هتل های مختلف دقت کنید و هتل مناسب همسفرانتان انتخاب کنید.
در پوکت و پاتایا انواع تفریح‌های آبی مثل غواصی، جت اسکی و حتی تورهای قایق‌سواری فراهم است و هر روز می‌توانید هیجانی متفاوت تجربه کنید و از زیبایی‌های طبیعی منطقه لذت ببرید.
در مجموع هتل‌ها در این کشور ارزان هستند اگر در بانکوک هتل سه یا چهار ستاره هم انتخاب کنید کفایت می‌کند، در تمامی هتل‌ها هر روز صبح برای گردشگران صبحانه تایلندی سرو می‌شود.
سعی کنید خرید‌های اصلی و سوغاتی‌ها را در مراکز خرید بانکوک مثل سیامپاراگون و یا سنترال ورد انجام دهید. اما اگر مایل باشید انواع بازار‌های شبانه روزی در بانکوک وجود دارد که که بازار RCA یکی از آنهاست، شما به راحتی می‌توانید با تاکسی، اوبر و یا خط مترو خیلی راحت به بازار برسید و در دنیای ارزانی غرق شوید. غرفه‌های بازار بسیار منظم و ردیفی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و از لباس‌های ارزان اما مدرن، جواهرات، صندل‌های راحتی و سوغاتی پر هستند.
در این تجربه سفر انتخاب با شماست در بازار‌های متنوع بچرخید و در کنار دریا آفتاب بگیرید و یا به دیدن معبد‌های زیبای این کشور بروید.
با کارشناسان سفر در آژانس آویسا تماس بگیرید و برای سفر به تایلند راهی شوید.

گشت زنی در شهر قدیمی تفلیس با تور گرجستان 

گشت زنی در شهر قدیمی تفلیس با تور گرجستان

رزرو تور گرجستان بهترین کاری است که برای آرامش و خوش‌گذرانی در کنار خانواده انجام می‌دهید. خاطره سازی با عزیزانتان زیبا‌ترین کار ممکن است چه بهتر که روز‌های سفر به تفلیس جزئی از این خاطره باشند.
تفلیس و باتومی دو شهر بزرگ و عمده گردشگری گرجستان هستند که در سالهای اخیر بسیاری از امکانات خوب گردشگری در آنها فراهم آمده است.
بسیاری از هتل‌های زنجیره‌ای چهار و پنج ستاره معروف دنیا را در این دو شهر می‌بینید و انواع رستورانهای بین المللی در رقابت با یکدیگر غذاهای خوش طعم سرو می‌کنند.
تور‌های مختلف را برروی وب‌سایت آژانس بررسی کنید هتل خود را با یکی از پروازهای قشم ایر یا زاگرس انتخاب کنید و با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید. در تمام‌ هتل‌های تور برای گردشگران آژانس آویسا صبحانه رایگان در نظر گرفته شده است.
در تفلیس در خیابان روستا ولی قدم بزنید و در کافه‌هایی که موسیقی و آواز زنده دارند نوشیدنی بنوشید به شهر قدیمی بروید و معماری قدیمی ساختمان‌هایش را تماشا کنید.
برای قدم زنی به پل صلح بروید و اگر هوا آفتابی بود با تله‌کابین به دریاچه لاک‌پشت بروید این‌ دریاچه در نوک کوهی است که اطرافش پر از رستوران‌های است که غذاهای گرجی سرو می‌کنند.
برای خرید، به بوتیک‌هایی که در اطراف میدان آزادی هستند بروید. اگر اهل پاساژ گردی هستید تفلیس مال هم گزینه بسیار مناسبی است.
لباس‌های زیبا و رنگارنگ سفر را بردارید و برای شنا در سواحل زیبای باتومی عازم گرجستان شوید.
 
نوشیدن قهوه در کافه‌های بسفور با تور استانبول

نوشیدن قهوه در کافه‌های بسفور با تور استانبول

 برای سفر چند روزه در تعطیلات کوتاه همیشه استانبول مناسب است این روزها فقط کافی است سه چهار روز را تعطیل و به ترکیه پرواز کنید.
با هر حدود هزینه‌ای به راحتی در استانبول خوش می‌گذرانید این شهر هتل‌های فراوانی از سه ستاره‌های دنج و زیبا گرفته تا پنج ستاره‌های لوکس دارد. در تمامی هتل‌هایی که تور‌ها در انها برگزار می‌شود صبحانه رایگان برای مسافران سرو می‌شود تا روزی زیبا را برای خوش‌گذرانی آغاز کنید.
در استانبول کافه‌ها و رستورانهای زیادی می‌بینید خیابان تقسیم و کوچه‌های سلطان احمد انواع رستوان‌های محلی و فرنگی با منو‌های رنگارنگ وجود دارند. زیباترین منظره را رستوران‌ها و کافه‌هایی که در زیر پل بسفور هستند دارند عصر‌ها به این رستورانها بروید و غذاهای دریایی خوش‌مزه میل کنید و یا از کباب‌های ترکی سفارش دهید و از منظره زیبای دریا لذت ببرید.
برای خرید سوغاتی به گرند بازار استانبول بروید و از فروشگاهای صنایع دستی سوغاتی بخرید البته برای پاساز گردی‌‌های طولانی‌تر فروم و گرند جواهر هم انتخاب‌های خوب هستند.
آژانس آویسا چارتر کننده اصلی پرواز‌های قشم ایر به مقصد استانبول هست به همین دلیل هر روزی را که اراده کنید می توانید به این سفر بروید فقط کافی است با آژانس آویسا تماس بگیرید و تور استانبول را رزرو کنید.
 


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا