اخبار

قیمت آیپد پرو افزایش پیدا کرد

اپل طی مراسمی در محل گردهمایی استیو جابز از چند محصول جدید خود رونمایی کرد. در طی این مراسم قیمت های پایه گوشی های خود را نیز اعلام کرد اما نکته جدید اینجاست که آن ها قیمت آیپد پرو را در نسخه های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی افزایش دادند.
اپل قیمت تمام آیپد پروهای ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی ۱۰.۵ اینچی و ۱۲.۹ اینچی را ۵۰ دلار افزایش داده است. کمپانی مورد بحث اکنون مدل ۶۴ گیگابایتی آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی را با قیمت ۶۴۹ دلار به فروش می‌رساند. افزون بر این، قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی اپل هم‌ اکنون به ترتیب ۷۹۹ دلار و ۹۹۹ دلار تعیین شده است.
نکته مهم دیگر اینجاست که مدل ۱۲٫۵ اینچی ۶۴ گیگابایتی نیز همان ۷۹۹ دلار قیمت خود را حفظ کرده و تنها نسخه های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی آن افزایش قیمت داشته اند. قیمت جدید در نظر گرفته‌شده برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی این محصول، به ترتیب ۹۴۹ دلار و ۱۱۴۹ دلار است. قیمت نسخه‌ی سیم‌کارت خور این محصول نیز ۱۰۰ دلار بیشتر از قیمت‌های تعیین‌شده برای مدل وای‌فای است.
پیش از این مدل ۱۲٫۵ اینچی این محصول برای مدل‌های ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۷۹۹ دلار، ۸۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار بود. همچنین قیمت قبلی آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی مدل ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۶۴۹ دلار، ۷۴۹ دلار و ۹۴۹ دلار بود. در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که چرا اپل تصمیم گرفته است قیمت مدل‌های مختلف آیپد پرو را افزایش دهد؛ اما احتمال دارد این تغییر قیمت به دلیل افزایش هزینه‌های تأمین تراشه‌ی حافظه، روی این محصولات اعمال شده باشد. بست‌بای نیز قیمت‌ آیپد پرو را بر اساس نرخ‌های جدید ارائه‌شده توسط اپل، به‌روزرسانی کرده است. البته در حال حاضر، برخی از وب‌سایت‌های خرده‌فروشی هنوز قیمت‌های جدید آیپد پرو را روی این محصولات اعمال نکرده‌اند‌. اگر سایت‌هایی را می‌شناسید که هنوز قیمت آیپد پرو را بر اساس نرخ‌های جدید اپل به‌روز نکرده‌اند و از قبل قصد خرید یکی از مدل‌های این تبلت را داشته‌اید، هم‌اکنون بهترین زمان برای انجام این کار‌ است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا