اخبار

برچسب قیمتی تلفن‌های همراه هوشمند جدید هواوی افشا شد

افشای تصاویری از پرچم دار جدید هواوی

هواوی در حال حاضر تائید کره است که سه تلفن همراه هوشمند هواوی P20 خود به‌صورت رسمی در ۲۷ مارس رونمایی خواهند شد. با این حال، ما هم‌اکنون در رابطه با طراحی ظاهری این تلفن‌های همراه هوشمند اطلاعات فراوانی داریم و این در حالی است که بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری این سه دستگاه نیز به همراه تصاویری از آن‌ها افشا شده است.
با این حال یکی از مسائلی که هنوز برای بسیاری از ما مشخص نبود برچسب‌های قیمتی در نظر گرفته شده برای هر یک از این تلفن‌های همراه هوشمند جدید هواوی بود که البته به لطف برخی از افشا کننده‌ها این اطلاعات نیز بسیار زودتر از تاریخ رونمایی از این دستگاه عرضه شده است. لازم به ذکر است که در اولین نگاه قیمت هواوی P20 به‌عنوان پرچم‌دار جدید این شرکت به چشم می‌خورد که البته بالاتر از گلکسی اس ۹ است اما از گلکسی اس ۹ پلاس ارزان‌تر خواهد بود.
هواوی P20 پرو نیز با قیمت ۸۹۹ یورو در اروپا عرضه خواهد شد و این در حالی است که مدل معمولی هواوی P20 با قیمت ۶۷۹ دلار برای فروش قرار خواهد گرفت. تفاوت اصلی میان این دو نمونه به‌احتمال بسیار زیاد تعداد لنزهای دوربین قرار گرفته بر روی بدنه پشتی دستگاه است.
در میان این سه تلفن همراه هوشمند، ارزان‌ترین آن‌ها هواوی P20 لایت است که با قیمت ۳۶۹ دلار عرضه می‌شود که به‌صورت واضحی جزو تلفن‌های همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه و میان رده دسته‌بندی خواهد شد. البته با در نظر گرفتن این نکته که این سه تلفن همراه هوشمند جدید در آخر ماه میلادی جاری عرضه می‌شوند اما هیچ‌کدام از آن‌ها به‌احتمال بسیار زیاد تا ماه آوریل به بازار عرضه نشوند. همچنین هیچ‌کدام از این تلفن‌های همراه یاد شده به‌صورت قفل شده بر روی اپراتور آمریکایی خاصی عرضه نمی‌شوند اما کاربران این کشور می‌توانند تلفن‌های همراه یاد شده را به‌صورت آنلاین از وب‌سایت‌هایی نظیر آمازون خریداری کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا