اخبار

قیمت هر سه نسخه آیفون ۷ فاش شد

شایعات مختلف حاکی از آن است که اپل امسال قصد دارد آیفون خود را در سه نسخه به بازار عرضه کند. یکی از این سه نسخه، آیفون ۷ پرو (یا آیفون ۷ پلاس پرو ) نام دارد. این مدل، نسبت به دو مدل دیگر گران‌تر بوده و بالارده‌ترین آیفون اپل خواهد بود. دو نسخه‌ی دیگر نیز ایفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نام دارند. حال گزارشی از چین منتشر شده است که اطلاعات بیشتری در مورد سه‌گانه‌ی امسال اپل به ما می‌دهد.
همچون شایعات پیشین، این گزارش نیز تایید می‌کند که اپل امسال‌ایفون ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی تولید نمی‌کند و به جای آن‌، تولید مدل‌های ۳۲ و ۲۵۶ گیگابایتی را در دستور کار خود قرار داده است. این گزارش همچنین قیمت‌گذاری این‌ایفون‌ها را در کشور چین مشخص می‌کند. قیمت‌های اعلام شده در این گزارش، با یکی از گزارش‌های پیشین مطابقت داشته و به احتمال زیاد صحیح است.

قیمت آیفون ۷ از قیمت ۵۲۸۸ یوان (۷۹۵ دلار) برای نسخه‌ی ۳۲ گیگ شروع شده و در نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ به ترتیب به ۶۰۸۸ یوان (۹۱۵ دلار) و ۷۰۸۸ یوان (۱۰۶۶ دلار) می‌رسد. قیمت‌ آیفون ۷ پلاس نیز از ۶۰۸۸ یوان (۹۱۵ دلار) برای نسخه‌ی ۳۲ گیگ شروع شده و برای نسخه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ به ترتیب به ۶۸۸۸ یوان (۱۰۳۶ دلار) و ۷۸۸۸ یوان (۱۱۸۶ دلار) می‌رسد. در نهایت قیمت آیفون پرو نیز از ۷۰۸۸ یوان (۱۰۶۶ دلار) برای نسخه‌ی ۳۲ گیگ شروع شده و برای نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ به ترتیب به ۷۸۸۸ یوان (۱۱۸۶ دلار) و ۸۸۸۸ یوان (۱۳۳۷ دلار) می‌رسد.
ظاهرا قیمت نسخه‌ی ۳۲ گیگ آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، با قیمت نسخه‌های ۱۶ گیگ آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در آغاز عرضه‌ی جهانی آن‌ها در سپتامبر ۲۰۱۵ برابر است، و اپل به خاطر افزایش حافظه‌ی داخلی، قیمت این دستگاه‌ها را بالا نمی‌برد. اپل نیازی به گرفتن پول اضافه به خاطر این افزایش حافظه‌ی داخلی ندارد، چون امسال یک نسخه‌ی پرو به سبد محصولاتش افزوده است که می‌تواند بسیاری از کاربران تجمل‌گرا و افرادی که همواره به دنبال پر زرق و برق‌ترین‌ها هستند را برای خرید آن ترغیب کند. با توجه به شایعات پیشین، ممکن است در نسخه‌ی پرو شاهد به کارگیری یک دوربین دوگانه و اسمارت کانکتور باشیم. البته احتمال حضور دوربین دوگانه بیشتر از اسمارت کانکتور است.
هنوز نمی‌توان به این شایعات اطمینان صددرصد داشت، اما با وجود این همه شایعه، بدون شک تاکید تمام منابع بر وجود ویژگی‌های خاصی در این گوشی بی‌دلیل نبوده و می‌تواند احتمال صحت آن و اعتماد به درستی این شایعه را افزایش دهد. وجود نسخه‌ی پرو و بهره‌مندی آن از یک دوربین دوگانه‌ی قدرتمند از جمله شایعاتی هستند که روز به روز بیشتر بر آن‌ها تاکید می‌شود و احتمال صحتشان بسیار بالاست.
منبع technobuffalo
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا