اخبار

لنوو ماه آینده گوشی K4 Note را در هند معرفی می‌کند

گوشی K3 Note لنوو یکی از بهترین محصولات این برند چینی است که با توجه به قیمت خود ارزش خرید بالایی دارد. امروز خبری منتشر شده که ماه آینده لنوو نسل جدید این گوشی موسوم به K4 Note را در هند معرفی خواهد کرد.
براساس گزارش‌های منتشر شده تنها در ۴ ماه، بیش از یک میلیون گوشی K3 نوت در هند فروخته شده است. حالا با توجه به این موفقیت لنوو تصمیم گرفته تا ماه آینده میلادی از گوشی K4 نوت در کشور هند رونمایی کند. به نظر می‌رسد باید با یک فبلت میان‌رده‌ی دیگر با امکانات جذاب و قیمت مناسب روبرو باشیم.
براساس گزارش‌های اعلام شده از نمایندگی لنوو در هند که در حساب رسمی این کمپانی روی توئیتر منتشر شده، قرار است این غول چینی به زودی محصول جدیدی را در هند معرفی کند. در این توئیت که به صورت “Prepare for the Dawn of new منتشر شده به تصویری اشاره شده که نشان از یک محصول از سری نوت لنوو دارد.
 
با اینکه به دستگاه خاصی اشاره نشده ولی به اعتقاد وب‌سایت هندی FoneArena هشتگ #KillerNote و عبارت  A New Age Dawn که به تایید منابع داخلی لنوو در هند رسیده به نسل جدیدی از فبلت میان‌رده‌ی این غول چینی اشاره دارد که انتظار می‌رود همان K4 Note باشد. این وب‌سایت مدعی شده به گفته‌ی منابع داخلی لنوو، گوشی مورد نظر ژانویه ۲۰۱۶ میلادی معرفی خواهد شد.
با اینکه در شرایط فعلی جزئیاتی از مشخصات این گوشی منتشر نشده ولی فون‌آرنا می‌گوید K4 نوت دارای فریم فلزی خواهد بود که اگر این ادعا صحت داشته باشد باید این موضوع را نسبت به K3 نوت پلاستیکی یک پیشرفت تلقی کنیم. همچنین این وب‌سایت هندی مدعی شده دستگاه مورد نظر از حسگر اثر انگشت و اسپیکر Dolby Atmos بهره خواهد برد که مورد دوم در K3 نوت نیز وجود داشت. گفته می‌شود کاور پشت این گوشی به صورت شیشه متالیک طراحی خواهد شد.
البته به نظر می‌رسد هنوز همه چیز در حد شایعه است ولی با توجه به سابقه‌ای که از K3 نوت سراغ داریم، در اینکه K4 نوت گوشی جذابی خواهد بود شکی وجود ندارد.
منبع : ANDROIDHEADLINES

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا