اخبار

لنوو کانسپت گوشی تاشو خود را ارائه کرد

همانطور که می دانید حدود ۱ ماه پیش بود که لنوو خبر از معرفی گوشی تاشو هوشمند خود داده بود که دور مچ دست بسته میشد. حال امروز این شرکت ، گوشی نامبرده را در عرض نمایش عموم قرار داد.
این نمونه جدید نسبت به نمونه معرفی شده قبلی حدود ۰٫۶ اینچ افزایش سایز صفحه نمایش دارد و حال صفحه نمایشی برابر ۴٫۳۶ اینچ در اختیار خواهد داشت.
این گوشی هوشمند به نام C+ دارای نسخه ای خاص از سیستم عامل اندروید است  و مجهز به یک درگاه سیم‌کارت به همراه یک میکرو دوربین حرکتی است که قابلیت ثبت و ضبط تصاویر و ویدئوها را در حالت پوشیدنی دارد. سی‌پلاس در حال حاضر قابل فروش نیست؛ اما لنوو اعلام کرد که احتمال عرضه‌ی دستگاه‌های مشابه آن تا ۲ یا ۳ سال آینده وجود دارد. لنوو علاوه بر این، ماه گذشته از تصویر مفهومی یک لپ‌تاپ انعطاف‌پذیر نیز رونمایی کرد. این طرح‌های مفهومی نشان‌دهنده‌ی اشتیاق بالای لنوو برای عرضه دستگاه‌های انعطاف‌پذیر به بازار است.
اگر خبر های لنوو را دنبال کرده باشید بار ها این طرح های مفهومی به شکل های رندر شده مختلف در معرض دید قرار داده شده . در ماه آوریل، سامسونگ اعلام کرد از آنجایی که فناوری‌ نمایشگرها هنوز نیازمند تکامل بیشتری است، احتمال عرضه‌ی دستگاه‌های تاشو و قابل انعطاف تا قبل از ۲۰۱۹ بسیار پایین است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا