ریپورتاژ آگهی

لیست بهترین بازی های آنلاین درآمدزا در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲

این سوال در ذهن اکثر شما ایجاد می شود که  از کدام بازی های آنلاین می توان برای کسب درآمد استفاده کرد؟ و کدام یک از آن سایت بازی ایرانی پولساز است؟

البته امروزه بازی های درآمدزا ایرانی و خارجی زیادی وجود دارد که پس از یادگیری به راحتی می توانید در آن ها آنها پیشرفت نمایید و به صورت آنلاین و اینترنتی کسب درآمد کنید.

در این مقاله سعی شده است بازی های آنلاین پولساز ایرانی و خارجی را که می توان با کامپیوتر شخصی یا موبایل بازی کرد و کسب درآمد کرد را به شما معرفی کنیم .

 

بازی پوکمون گو

بازی پوکمون گو

نحوه اجرای بازی برای کاربران ایرانی بسیار ساده می باشد برای ورود به این بازی انلاین باید آی پی گوشی خود را به یکی از کشورها مثل آمریکا یا هند تنظیم  کنید تا بتوانید بازی را دانلود و نصب کنید. ، بعد از  دانلود بازی، باید یک حساب کاربری ایجاد نمایید و یا می توانید از حساب ایمیل Google خود استفاده نمایید.

اگر پیام «خطایی در سرور ما به  وجود امده است ، دوباره تلاش کنید» دریافت کردید، دلیل آن ممکن است مشکل از ازدحام سایت و سرور باشد، نه اتصال اینترنت شما. اما اگر در صفحه بارگذاری بازی گیر کردید، قطعا مشکل  از اینترنت است.

یکی از مهمترین مراحل اغاز تغییر IP است. به غیر از گوگل پلی، بازی را می توان در  سایت  بازی انلاین مختلفی به عنوان فایل APK پیدا  و نصب کرد، حتما از سایت های معتبر و قابل اعتماد دانلود نمایید . پس از آن می توانید کم کم به پوکمون های خود عادت کنید و حتی وارد بازی های گروهی شوید.

 

بازی زولا

بازی زولا

این بازی بخشی محدود از بازی جهانی است که از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند. که به کاربران یک جایزه هیجان انگیز ۱۰۰۰۰۰ دلاری می دهد. این بازی در بازی های آنلاین و درامدزای ایرانی جایگاه ویژه ای دارد.

 

اخیرا به سایت بازی  به بازیکنان ایرانی اجازه این دسترسی را داد  تا به صورت آنلاین در جام جهانی زولا استانبول شرکت کنند .

بازی

Zola  تقریباً یک بازی مانند کانتراستریک  است، اما به دلیل آنلاین بودن، هیجان انگیزتر است و گیم پلی بازی متنوع تر است. و یکی از بازی های پول ساز  است.

 

بازی Rummy

اعتقاد بر این است که یکی از بازی های آنلاین درآمدزا است که اگر به دنبال بازی های معمایی هستید، قطعاً مورد علاقه شما قرار خواهد گرفت.

این برنامه را می توانید از گوگل پلی یا فروشگاه نرم افزار اپل دانلود کنید. یکی از ویژگی های سایت بازی امنیت و پرداخت راحت و پشتیبانی ۲۴ ساعته است.

 

بازی سند باکس

بازی سند باکس

اگر از علاقه مندان بازی های sandbox و minecraft باشید، بازی سند باکس یک انتخاب است. جایی که باید با خرید زمین و ساخت و فروش آنها به بازیکنان دیگر درآمد کسب کنید! متاسفانه بازی The Sandbox هنوز به صورت رسمی منتشر نشده و در مراحل بتا قرار دارد.

 

اما اگر قرار باشد The Sandbox حتی از آنچه اکنون هست موفق‌تر باشد، می‌تواند یک انقلاب بزرگ در صنعت ارزهای دیجیتال و بازی آنلاین باشد! گرافیک بازی واقعا گیرا  می باشد  و سندباکس به دلیل رنگ های دلنشینی که در مراحل ساخت بازی به کار رفته حرف های زیادی برای پیشرفت دارد.

 

بازی Skyweaver

بازی Skyweaver

اگر از طرفداران بازی های استراتژی آنلاین موبایل باشید، Skyweaver یکی از بهترین گزینه ها برای  بازی آنلاین  است . اگرچه می توان از این بازی آنلاین به عنوان یک سایت بازی کریپتو گرا نام برد ، اما Skywire بیشتر بر روی گیم پلی آن تمرکز دارد تا عناصر پول ساز و درامد زایی آن .  Skyviewer  یکی از بهترین بازی های موبایل در جهان  شناخته  میشود و لذا  می توان بیان کرد المان های  زیادی برای ارائه دارد.

 

 

 بازی Crypto Dragons

 بازی Crypto Dragons

Crypto Dragons یکی از برترین بازی های انلاین موبایل است. شما باید با بازیکنان دیگر همراه و  وارد رقابت جذاب و شدید  در محیط دنیای Crypto Dragon شوید.  برای برد در این بازی آنلاین  داشتن یک استراتژی حساب شده است و اگر می خواهید برنده بازی شوید، باید Crypto Dragons را تجربه کنید. این بازی با دارا داشتن ۹۰ نوع هیولای افسانه ای، به یک سایت بازی فوق العاده جذاب تبدیل شده است. از سوی دیگر؛ همچنین جالب است بدانید که Crypto Dragons به صورت رایگان منتشر شده است و می توانید آن را از طریق فروشگاه گوگل پلی  دانلود و شروع به بازی کنید.  تجربه  این بازی  را  به شما پیشنهاد می دهیم

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا