اخبار

لیست جدید دستگاه هایی که آپدیت اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد

آپدیت اندروید ۶ برای بسیاری از گوشی ها و تبلت های بالارده منتشر شده اما هنوز هم دستگاه های اندرویدی هستند که این بروزرسانی را دریافت نکرده اند.خصوصا دستگاه های میان رده و پایین رده که حتی ممکن است بسیاری از آنها به این نسخه از سیستم عامل گوگل آپدیت نشوند.در این مطلب، آخرین لیست منتشر شده از آپدیت تبلت ها و گوشی های شرکت هایی نظیر سونی، سامسونگ، هوآوی، ال‌جی، موتورولا، ایسوس و … به اندروید ۶ مارشمالو را با هم مرور خواهیم کرد.
 

آخرین وضعیت انتشار آپدیت اندروید ۶ برای دستگاه های سامسونگ

samsung-galaxy-s7-first-48-aa-30-of-38-792x446
گلکسی اس۵ در ماه آوریل بروزرسانی اندروید ۶٫۰ را دریافت کرده است. تبلت گلکسی Tab S2 9.7 نیز به زودی به اندروید ۶٫۰ بروز می‌شود. گلکسی اس۶، گلکسی نوت ۵ در ماه مارس بروزرسانی اندروید ۶٫۰ را دریافت کرده‌اند و قرار است گلکسی نوت اج و گلکسی نوت ۴ نیز به اندروید ۶٫۰ بروز شوند. گلکسی اس۴ و گلکسی اس۳ و گوشی‌های میان‌رده و رده‌پایین قدیمی، به اندروید ۶٫۰ بروز نمی‌شوند.

آخرین وضعیت انتشار آپدیت اندروید ۶ برای دستگاه های سونی

sony_xperia_z5_platinum_12_crop
سونی گوشی‌های پرچم‌دار یعنی سری اکسپریا زد را به اندروید ۶٫۰ بروز می‌کند. اکسپریا زد تبلت و اکسپریا زد کامپکت سونی نیز به اندروید ۶ بروز می‌شوند، مگر آنکه Z3 و نسخه‌های قدیمی‌تر باشند. گوشی‌های اکسپریا زد و اکسپریا زد۱ سونی و همین‌طور گوشی‌های میان‌رده و رده‌پایین قدیمی، بروزرسانی اندروید ۶٫۰ را دریافت نخواهند کرد. گوشی‌های نسبتاً جدید مثل اکسپریا M4 AQUA و اکسپریا M5 و اکسپریا C5 ULTRA نیز به اندروید ۶٫۰ بروز می‌شوند.

آخرین وضعیت انتشار آپدیت اندروید ۶ برای دستگاه های ال‌جی

مقایسه LG G5 و OnePlus 3
گوشی رده‌اول ال‌جی V10 اخیراً بروزرسانی اندروید ۶٫۰ را دریافت کرده است، گوشی LG Flex2 نیز در صف دریافت بروزرسانی قرار دارد. ال‌جی جی۳ و ال‌جی جی۴ و G4 C و حتی گوشی معمولی LG Class نیز به اندروید ۶ بروز شده‌اند اما دیگر گوشی‌های ال‌جی به اندروید ۶٫۰ بروز نخواهند شد.

آخرین وضعیت انتشار آپدیت اندروید ۶ برای دستگاه های ایسوس

ASUS-ZenFone-3
ایسوس می‌خواهد بروزرسانی اندروید ۶ برای زن‌فون مکس، زن‌فون زوم، زن‌فون سلفی و همین‌طور گروه زن‌فون ۲ و همین‌طور پدفون PF500KL را در ماه‌های آتی منتشر کند.

آخرین وضعیت انتشار آپدیت اندروید ۶ برای دستگاه های هوآوی

مشخصات Honor 8 به طور رسمی اعلام شد
هوآوی می‌خواهد گوشی‌های آنر ۶، آنر ۶+، آنر ۷، آنر ۴C و ۴X و همین‌طور آنر ۵X را به اندروید ۶٫۰ بروز کند. احتمالاً Honor 7I نیز به اندروید ۶٫۰ بروز می‌شود. در هفته‌ی پیش رو بروزرسانی اندروید ۶ برای گوشی Mate 7 نیز منتشر خواهد شد. HUAWEI P8 و P9 Lite، گوشی Mate S و حتی Ascend G7 و نیز HUAWEI HONOR SHOTX ALIAS 7I هم جزء محصولات رده‌اول این کمپانی چینی هستند که قرار است به اندروید ۶٫۰ بروز شوند.

آخرین وضعیت انتشار آپدیت اندروید ۶ برای دستگاه های بلک‌بری

blackberry-priv-review-02246_002
گوشی BlackBerry Priv در هفته‌ی اخیر به اندروید ۶٫۰ بروز شده است.

آخرین وضعیت انتشار آپدیت اندروید ۶ برای دستگاه های اچ‌تی‌سی

htc-10-review-0019-4-970x647-c
اچ‌تی‌سی گوشی‌های رده‌اول قدیمی مثل HTC One M7 را به اندروید ۶٫۰ بروز نمی‌کند و تنها محصولات جدید یا رده‌اول نسبتاً جدید بروزرسانی اندروید ۶٫۰ را دریافت خواهند کرد. HTC One E9 و E9+ و همین‌طور E8، گوشی میان‌رده‌ی Desire 820 و ۸۱۶ و ۸۲۶ و همین‌طور HTC ONE E8 Eye و HTC Butterfly 3 نیز قرار است طعم اندروید ۶ را بچشند.

آخرین وضعیت انتشار آپدیت اندروید ۶ برای دستگاه های سایر کمپانی‌ها

Motorola-DROID-Turbo-2-(5)
لنوو (موتورولا) بروزرسانی اندروید ۶ را برای گوشی Moto X Play منتشر کرده است. موتورولا گوشی‌های Moto G 2014  و حتی ۲۰۱۳ و همین‌طور Moto X سال ۲۰۱۳ را نیز به اندروید ۶٫۰ بروز می‌کند تا در عرصه‌ی بروزرسانی پیشتاز باشد. بنابر اعلام قبلی، گوشی‌هایی مثل Moto E 2015 و Moto X Style نیز به اندروید ۶ بروز خواهند شد. انویدیا ستاپ‌باکس شیلد، تبلت شیلد سال ۲۰۱۴ و نسخه‌ی جدیدتر آن را به اندروید ۶٫۰ بروز می‌کند اما وضعیت کنسول بازی شیلد نامشخص است. وان‌پلاس گوشی‌های وان‌پلاس اول و نسخه‌های جدیدتر را به اندروید ۶ بروز می‌کند.
آلکاتل OneTouch Idol 3، شیائومی Mi 4 و Mi Note و طبعاً نسخه‌های جدید‌تر مثل Mi 5 و … به اندروید ۶ بروز می‌شوند. شیائومی ردمی ۲ و برخی محصولات نسبتاً جدید، ممکن است به اندروید ۶ بروز شوند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا