اخبار

لیست زمان بندی بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل برای لومیا های قدیمی

 

photo_2015-11-18_23-19-23

 
ویندوز ۱۰ موبایل طی هفته‌های آینده با آغاز فروش لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس ال و لومیا ۵۵۰ به طور رسمی عرضه خواهد شد. اما بسیاری از دارندگان لومیاهای قدیمی نیز می‌خواهند از زمان دقیق دریافت بروزرسانی این نسخه از ویندوز اطلاع پیدا کنند. به تازگی لیست زمانبندی این بروزرسانی فاش شده که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت.
شایعات گذشته خبر از عرضه‌ی بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل برای لومیاهای قدیمی در ماه آذر (دسامبر) می‌دادند اما از زمان دقیق ارائه‌ی این بروزرسانی اطلاعاتی در دست نبود. اما اطلاعات جدید فاش شده توسط اپراتور اورنج لهستان زمان‌ دقیق بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل را طی دو مرحله، نشان می‌دهند.
اولین مرحله بروزرسانی در تاریخ ۲۳ آذر آغاز شده و شامل لومیا ۶۳۰، ۶۳۵، ۶۴۰، ۷۳۵ و ۸۳۰ خواهد بود. اما مرحله دوم بسیار دیرتر و در تاریخ ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود. در این تاریخ ویندوز ۱۰ موبایل راه خود را به گوشی‌های لومیا ۵۲۰، ۵۳۲، ۶۲۵، ۷۲۰، ۸۲۰، ۹۲۰، ۹۲۵، ۹۳۰، ۱۰۲۰ و ۱۳۲۰ باز خواهد کرد.
البته ذکر این نکته ضروری است که نبود لومیا ۱۵۲۰ به دلیل آن است که این گوشی بصورت آنلاک در لهستان به فروش می‌رسد و دریافت بروزرسانی‌های آن ارتباطی به اپراتورها ندارد.
هر چند این زمانبندی‌ها مختص اپراتور اورنج لهستان است اما می‌توان انتظار داشت که در سایر کشورها نیز در زمانی مشابه شاهد ارائه‌ی بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا