اخبار

مایکروسافت بند به پایان خود نزدیک می شود !

به نظر می‌رسد مایکروسافت بند (Microsoft Band) به زودی به تاریخ خواهد پیوست. با وجود اینکه مایکروسافت اخیرا اپلیکیشن سلامت خود را از Health به Band تغییر داده بود، اما گویا این شرکت قصد ادامه تولید این گجت پوشیدنی را نخواهد داشت.
مایکروسافت بند ، دستبند هوشمند ساخته شده توسط مایکروسافت است که وظیفه مشاهده و ثبت فعالیت‌های روزمره کاربر را دارد. نسل اول این دستبند در سال ۲۰۱۴ معرفی و روانه بازار شد. این دستبند هوشمند مجهز به ابزارهایی جهت کمک به تناسب اندام و حفظ سلامت کاربر بوده و قادر است از طریق بلوتوث با اسمارت‌فون‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید، iOS و ویندوزفون ارتباط برقرار نماید.
بنا به گزارش ZDNet، امروز دستبند هوشمند مایکروسافت بند از فروشگاه آنلاین این شرکت آمریکایی حذف شده است. اگرچه این موضوع خیلی هم مهم نخواهد بود، اگر مایکروسافت قصد داشته باشد محصول جدیدی را جایگزین دستبند هوشمند خود کند. البته مایکروسافت اعلام کرده است که حداقل تا آخر امسال، برنامه‌ای برای طراحی و تولید محصولی جدید جهت جایگزین کردن با مایکروسافت بند نخواهد داشت.
علاوه بر این، وب‌سایت ZDNet قبلا هم خبری منتشر کرده بود که با استناد به آن، گویا مایکروسافت برنامه‌ای برای تولید محصولی با نام مایکروسافت بند ۳ در سال ۲۰۱۷ ندارد.
همانطور که می‌دانید، مایکروسافت اخیرا بخش توسعه نرم‌افزار بند (Band’s SDK) را نیز از وب‌سایت خود حذف کرده که با توجه این موضوع، ساخت اپلیکیشن برای این گجت پوشیدنی سخت‌تر از قبل خواهد شد.
البته، همه این حرف‌ها به این معنی نیست که مایکروسافت مچ دست شما را فراموش کرده و برنامه‌ای برای آینده ابزار پوشیدنی خود ندارد. فقط ممکن است گجت آینده آنها، اسم مایکروسافت بند را یدک نکشد. با توجه به اینکه این شرکت قصد تولید و عرضه سرفیس فون را در سال آینده میلادی دارد، ممکن است روزی شاهد طراحی و تولید گجتی با نام سرفیس واچ از سوی این غول بزرگ دنیای تکنولوژی باشیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا