اخبار

محبوبیت دوچندان واتس اپ با تغییرات جدید

نرم افزار پیام رسان محبوب واتس اپ، این روزها با تغییرات تازه ای به گجت های هوشمند خواهد آمد. یک شرکت آلمانی طراح نرم افزار، با افشای این خبر افزود؛ واتس اپ با به کار گیری این ویژگی ها بار دیگر محبوبیت خود را دو چندان خواهد کرد.
شرکت فیس بوک مالک اصلی نرم افزار واتس اپ این روزها با، باز طراحی و بروزرسانی این پیام رسان، سعی در افزایش بیش از پیش کاربران خود دارد. با ورود اپلیکیشن های گوناگون و افزایش روزافزون در حوزه پیام رسانی و ارتباطات، شرکت های طراح و سازنده سعی در ارائه ویژگی ها و خدمات خاص در ایجاد محبوبیت بیش از پیش و در نتیجه افزایش کاربران داشته باشند. واتس اپ نیز از این رقابت دور نمانده و با ارائه ویژگی هایی محبوبیت خود را دو چندان کرده است. یکی از ویژگی های اضافه شده،
امکان به اشتراک گذاری موسیقی از طریق Tunes برای کاربران گوشی های آیفون است. پس از اضافه شدن امکان اسکرین شات، در واتس اپ این نرم افزار با ارائه اشتراک گذاری فایل های موسیقی به صورت اورجینال گامی موثر در کاربردی کردن این اپلیکیشن برداشته است. از دیگر ویژگی های اضافه شده به واتس اپ، امکان ارسال و دریافت شکلک های ایموجی با سه برابر سایز فعلی ست.
این بروزرسانی که طبق اخبار منتشره تا سه شنبه هفته جاری در دسترس کاربران قرار می گیرد،  با گرافیکی جذاب و متفاوت به گوشی های هوشمند خواهد آمد.
این تغییرات ویژگی هایی نیز برای کاربری در گروه های واتس اپ بوجود آورده است. با این روش که لینک گروه ها قابل اشتراک گذاری شده است. همچنین امکان تگ و منشن در گروه ها از دیگر خصوصیات این بروزرسانی ست، که پیش از این تلگرام و فیس بوک نیز در اپلیکیشن های خود به کار برده اند.
این بروزرسانی در هفته جاری بر روی سیستم عامل های IOS و اندروید از طریق Google Play  و App store قابل دریافت خواهد بود.
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا