اخبار

محبوب ترین دستیار صوتی دنیا، سیری

جدیدا آماری مبنی بر استفاده کاربران از دستیاران صوتی اعلام شده است که بر اساس آمار جدید ارائه‌شده، تعداد کاربرانی که از دستیارهای صوتی هوشمند استفاده می‌کنند کاهش چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است؛ ولی با وجود این کاهش، باز هم سیری محبوب‌ترین دستیار صوتی هوشمند مورد استفاده است.
ورتو محبوبیت و میزان استفاده از دستیارهای صوتی هوشمند را با در نظر گرفتن ۶ فاکتور اصلی مورد بررسی قرار داده است که بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، پنج فاکتور از ۶ فاکتور اصلی برای سنجش محبوبیت، نشان از کاهش استفاده از دستیارهای صوتی هوشمند دارند.
سیری با اختلاف دو برابری نسبت به S Voice سامسونگ در رتبه اول تعداد کاربران قرار دارد. تعداد کاربران سیری در ماه می سال جاری ۴۱.۴ میلیون نفر تخمین زده شده که در مقایسه با می سال ۲۰۱۶ با ۴۸.۷ میلیون کاربر، کاهش داشته است. در واقع سیری بین می ۲۰۱۶ تا می ۲۰۱۷ بیش از ۱۵ درصد از کاربران خود را از دست داده است.
معیارهای دیگر مورد بررسی، تعداد کاربران بالقوه، تعداد کاربرانی که همچنان از آن استفاده می‌کنند و همچنین زمانی است که هر کاربر به‌صورت ماهیانه برای استفاده از دستیارهای صوتی هوشمند اختصاص می‌دهد. هر سه این فاکتور‌ها در مقایسه با آمارهای پیشین کاهش پیدا کرده‌اند.
این دستیار صوتی برای گروه سنی ۵۵ سال به بالا بیشترین استفاده را داشته همچنین در این گروه سنی نیز خانم ها از این نرم افزار استفاده بیشتری داشته اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا