اخبار

محصول جدید ایسوس و همراه بی همتای گیمرها !

ایسوس به عنوان برترین شرکت تولید کننده مادربورد در جهان، مادربوردی جدید از خانواده Pro Gaming را که به چیپ ست Z170 اینتل مجهز شده است را معرفی کرد.
Z170 Pro Gaming/Aura، مادربوردی مخصوص بازی است که به آخرین فناوری های ایسوس برای لذت هرچه بیشتر از بازی تجهیز شده است.
Z170 Pro Gaming/Aura نخستین مادربورد مخصوص بازی است که با فناوری ابداعی چاپ سه بعدی ایسوس سازگار است و توسط سیستم نورپردازی Aura RGB ایسوس سیستم را بیش از پیش زیباتر می کند.
 
این مادربورد از چیپ ست Z170 اینتل برای پشتیبانی از نسل ششم پردازنده های اینتل استفاده می کند و دارای ۴ اسلات حافظه است که می تواند حداکثر ۶۴ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۴۶۶ مگاهرتز را در حالت اورکلاک شده پشتیبانی کند.
 
ایسوس در Computex 2016 پروژه سازگاری با چاپ سه بعدی در قطعات ایسوس را رسماً کلید زد و در این مادربورد پروژه چاپ سه بعدی را عرضه نمود تا طراحان سیستم های خاص بتوانند به دلخواه خود تغییرات ظاهری را انجام دهند. بخش هایی از این مادربورد می تواند با چاپ سه بعدی تغییر پیدا کند و علاقه مندان می توانند نقشه زیرساخت آن را از سایت ایسوس دریافت کنند تا طرح پیشنهادی خود را اعمال نمایند.
 
همچنین با Aura RGB نیز می توانند میلیون ها رنگ و شش جلوه بصری و نورانی زیبا را به کل سیستم دهند تا سیستم دارای جلوه ای جدید، زیبا و در خور گیمرها باشد.
 
 
ایسوس2
کارت صوتی این مادربورد از آخرین فناوری صوتی ایسوس به نام SupremeFX استفاده می کند که نرخ سیگنال به نویز آن ۱۱۵ دسیبل است. ایسوس در مادربوردهای رده مخصوص بازی خود از Sonic Radar II استفاده می کند که به صورت یک رادار بصری، جهت صدا را به گیمرها نشان می دهد.
 
این عمل باعث می شود تا بدون نیاز به هدست، جهت صدا و دشمن را حس کنید!
برای بحث شبکه هم ایسوس از یک تراشه اینتل I219-V استفاده کرده تا بار اضافه ناشی از پردازش بسته های شبکه را از پردازنده اصلی بگیرد و به منظور محافظت بیشتر از سیگنال ها، کارت شبکه را با فناوری LanGuard تجهیز کرده است. علاوه بر این، راهکار GameFirst IV را نیز برای اولیت بخشیدن و اطمینان از بهترین کارایی در بازی های تحت شبکه به این مادربورد اضافه کرده است.
 
Z170 Pro Gaming/Aura از نرم افزار ROG RAMCache برای سرعت بخشیدن به بارگذاری ها استفاده کرده است. این نرم افزار با تخصیص بخشی از رم سیستم به عنوان حافظه کش، سرعت بارگذاری را به طور بسیار محسوسی افزایش می دهد.
 
منبع : موبنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا