اخبار

مدیاپد M3 لایت ۱۰ به نمایش گذاشته شد

مدیاپد M3 لایت ۱۰ توسط هواوی به نمایش گذاشته شد، همچنین این تبلت به ۴ گیگابایت رم و اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا مجهز شه است.
این تبلت محصول هواوی از ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۳ گیگابایت حافظه رم برخوردار است.  همچنین مدل دیگر این تبلت حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد که این مدل نیز مانند مدل پایه از ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. هواوی مدل سومی نیز در نظر گرفته که دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.
این تبلت در دو مدل وای فای و متصل بر خط LTE موجود است و در حال حاضر هواوی در وب‌سایتش اطلاعاتی در مورد تبلت جدیدش قرار نداده است و نمی‌دانیم که این محصول در چه زمانی و با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد.
با این حال، می‌دانیم که مدیاپد ام ۳ لایت ۱۰ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۴۳۵ کوالکام است و از مودم X9 LTE بهره می‌برد. محصول جدید هواوی از تبلت ۱۰ اینچی برخوردار است و از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل استفاده می‌کند. این تبلت مبتنی بر اندروید نوقا است که با رابط کاربری UMUI 5.1 شخصی‌سازی شده است.
مدیاپد M3 لایت ۱۰ از جی‌پی‌اس، وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ac و LTE CAT4 پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی و دوربین سلفی محصول جدید هواوی از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. باتری استفاده شده در مدیاپد ام ۳ لایت ۱۰ ظرفیتی برابر ۶۶۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد و از تکنولوژی Smart Power Saving 5.0 بهره می‌برد. این تکنولوژی به افزایش عمر باتری تبلت کمک می‌کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا