اخبار

مدیرعامل Salesforce تصاحب توییتر را رد کرد

به نظر می‌رسد توییتر نمی‌تواند تا پیش از کنفرانس مربوط به ارائه‌ی گزارش مالی سه ماهه‌ی سوم خود، در مورد واگذاری این کمپانی تصمیم بگیرد، چراکه پس از گوگل، والت دیزنی و اپل، Salesforce نیز از قید تصاحب توییتر گذشت. فایننشال تامیز با انتشار گزارشی که برگرفته از سخنان مارک بنیوف، مدیرعامل سیلزفورس بود، بنیوف به این نکته اشاره کرده که توییتر گزینه‌ی مناسبی برای این کمپانی نیست.
با وجود عضویت جک دورسی، مدیرعامل توییتر در هیئت مدیره‌ی والت دیزنی، مطرح شدن نام این کمپانی به عنوان یکی از خریداران احتمالی توییتر چندان تعجب برانگیز نیست. با وجود کنار کشیدن والت دیزنی، این دو کمپانی همچنان همکاری نزدیکی را با یکدیگر دارند، بطوریکه می‌توان تصور کرد که والت دیزنی درصدد محکم کردن سرویس سرگرمی و ورزشی خود از طریق توییتر است. از جمله‌ی برندهای والت دیزنی در این دو حوزه می‌توان به ESPN و ABC اشاره کرد.
براساس شنیده‌ها مدیرعامل سیلزفورس از سوی سهامداران بازخواست شده است. سهامداران از مدیرعامل پرسیده‌اند که چرا یک کمپانی فعال در حوزه‌ی فروش نرم‌افزار باید در پی خرید یک کمپانی اینترنتی باشد.
توییتر در نظر دارد تا در مورد فروش تا ۲۷ اکتبر یا ۶ آبان که مصادف با انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی سوم این کمپانی است، تصمیم بگیرد. حال به نظر می‌رسد توییتر با توجه به کنار کشیدن همه‌ی خریداران، طی این مراسم دلایل استقلال و عدم فروش را تشریح خواهد کرد.
توییتر با وجود داشتن بیش از ۳۱۳ میلیون کاربر فعال ماهیانه، همچنان قادر به درآمدزایی از این تعداد کاربر بصورتی که باید نیست.
 

منبع engadget
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا