ریپورتاژ

مرجع دانلود طرح لایه باز

پس از سالها فعالیت در زمینه طراحی گرافیک, این گروه طراحی در سال ۱۳۹۵ اقدام به راه اندازی وبسایتی با هدف ارائه خدمات طراحی گرافیک نمود. هدف از راه اندازی این وبسایت دسترسی آسان و سریع به طرح لایه باز بوده تا نیاز طراحان عزیز برطرف گردد.

مجموعه جی طرح با داشتن طراحان حرفه ای در زمینه طراحی گرافیک آماده ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به هموطنان عزیز و گرامی می باشد. اکنون جی طرح به یک مرجع دانلود طرح لایه باز در هر زمینه ای تبدیل شده است تا بتواند نیاز طراحان را حدی برآورده نماید.

شما بدون داشتن دانش طراحی گرافیک میتوانید طرح مورد نظر خود را از وبسایت دانلود نمایید و سپس اطلاعات خود را جایگزین اطلاعات پیش‌فرض نمایید در این روش علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه از نظر زمانی هم بسیار به صرفه خواهد بود.

حتی اگر شما طراح نباشید و دانش طراحی گرافیک نداشته باشید در کسری از ثانیه می توانید برای شغل مورد نظر خود طرحی انتخاب کرده پس از دانلود طرح با چند کلیک ساده اطلاعات شغلی خود را روی طرح مورد نظر قرار دهید.

در وبسایت جی طرح برای کلیه مشاغل مختلف طرح های آماده از قبیل کارت ویزیت لایه باز, سربرگ لایه باز, تراکت لایه باز, بنر لایه باز, و… قرار داده شده و از نظر کیفیت و قیمت تضمین می شوند.

کارت ویزیت لایه باز

کارت ویزیت لایه باز

در هر زمینه ای که فعالیت می کنید میتوانید با یک جستو ساده کارت ویزیت لایه باز شغل مورد نظر خود را پیدا نموده و از بین طرح های متنوع طرح مورد نظر خود را خریداری نموده و دانلود نمایید. در ضمن برای کلیه شغل ها طرح های رایگان هم قرار داده شده تا کاربران عزیزی که تمایل به پرداخت هزینه برای کارت ویزیت ندارند بصورت رایگان طرح مورد نظر را دانلود نمایند.

کلیه طرح ها با بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد طراحی شده اند و آماده چاپ می باشند. کافیست طرح مورد نظر خود را دانلود نموده و ویرایش کنید سپس برای چاپ ارسال نمایید.

تمامی کارت ویزیت ها در قالب های استاندارد سایز ۹در۶ با رزولوشن ۳۰۰ دی پی آی طراحی شده اند تا شما کاربران عزیز بعد از چاپ با افت کیفیت مواجه نشوید.

بنر لایه باز

بنر لایه باز

شما با خرید بنر لایه باز مرتبط با شغل خود می توانید به سادگی شغل خود را تبلیغ نموده و مشتریان بیشتری جذب نمایید. کافیست وارد وبسایت جی طرح شده با جستجو در دسته بندی بنر مشاغل ایرانی طرح مورد نظر خود را یافته و سپس دانلود نمایید. کلیه بنر ها لارج فرمت بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. کافیست پس از خرید اطلاعات شغلی خود را روی بنر لایه باز قرار دهید و سپس چاپ نمایید.

در طراحی بنر ها از تصاویر با کیفیت استفاده شده تا شما در هنگام تغییر سایز بنر ها با مشکل مواجه نشوید. برای کلیه مشاغل تعداد زیادی بنر طراحی شده است که شما می توانید بهترین طرح را انتخاب نمایید.

تراکت لایه باز

تراکت لایه باز

تراکت لایه باز یکی از بخش های وب سایت جی طرح می باشد. در این بخش صاحبان مشاغل مختلف می توانند بسته به نیاز خود جهت تبلیغ شغل خود به وبسایت مراجعه کنند و وارد بخش تراکت لایه باز شوند با جستجو شغل مورد نظر طرح تراکت تبلیغاتی خود را انتخاب نمایند. در این وبسایت تراکت ها در دو حالت رنگی و سیاه سفید برای شما آماده گردیده است. کلیه طرح های تراکت خام با بصورت لایه باز در ابعاد آ۴ و آ۵ طراحی شده و با رزولوشن ۳۰۰ دی پی آی در وبسایت بارگذاری شده اند. چاپ و پخش تراکت میتواند به شما در جذب مشتری بیشتر کمک نماید. تراکت تبلیغاتی یک روش کم هزینه و زود بازده برای تبلیغ شماست. پیشنهاد می کنیم حتما طرح رنگی یا سیاه سفید شغل مورد نظر خود را دانلود نمایید و چاپ کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا