اخبار

مرحله مقدماتی المپیاد تکنسین‌های ایران به پایان رسید

olympiad

مرحله مقدماتی المپیاد تکنسین‌های ایران که از ۱۹ آبان ماه شروع شده بود، پس از ۲۵ روز، در ساعت ۱۲ نیمه‌شب جمعه ۱۳ آذر ماه به پایان رسید.
مرحله مقدماتی المپیاد تکنسین‌های ایران با حمایت شرکت سامسونگ، سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور، اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان تهران، مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی‌وحرفه‌ای و آکادمی مهندسی سامسونگ، به‌منظور قدردانی از برترین تکنسین‌های ایران و معرفی آن‌ها به جامعه و صنعت برگزار شد.
در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات، تعداد ۲۰۳۲ نفر در ۴ گرایش نصب و تعمیر کولر گازی، موبایل و تبلت، صوتی و تصویری و لوازم‌خانگی ثبت‌نام کردند که از این میان، ۴۳۹ نفر در گرایش کولر گازی، ۵۰۷ نفر در گرایش صوتی و تصویری، ۵۲۹ نفر در گرایش موبایل و تبلت و ۵۱۷ نفر نیز در گرایش لوازم‌خانگی، شرکت کرده بودند.
در مرحله مقدماتی، داوطلبان باید در مدت ۴۰ دقیقه به ۶۰ سؤال تخصصی در گرایش موردنظرشان پاسخ می‌دادند. با پایان یافتن مرحله مقدماتی، از ۱۰۰ نفر برتر هر گرایش برای شرکت در محله نیمه‌نهایی که از ۱۷ آذر شروع و تا پایان روز ۱۸ آذر ادامه خواهد داشت، دعوت به عمل می‌آید. در مرحله نیمه‌نهایی، داوطلبان باید با استفاده از اطلاعات کاربری اختصاصی خود که از طریق پیامک و ایمیل برایشان ارسال می‌شود، به سایت المپیاد (www.techolympiad.ir) مراجعه کنند و به سؤالات تخصصی گرایش خود، پاسخ دهند.
پس از پایان مرحله نیمه‌نهایی، ۱۰ نفر برتر هر گرایش به مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی‌وحرفه‌ای در شهر کرج دعوت خواهند شد تا در آزمون‌های عملی و تئوری پایانی شرکت کنند و درنهایت، نفرات برتر هر گرایش مشخص می‌شوند./

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا