اخبار

مرسدس بنز C200 برنده شوید ، جایزه ویژه جشنواره نوروزی موبایل ال‌جی

کمپانی ال جی امسال جشنواره ویژه ای در ایام نوروز برای خریداران گوشی های این شرکت تدارک دیده است.در جشنواره نوروزی موبایل ال‌جی که از ۲۵ دی ماه تا ۱۵ فروردین برگزار می‌شود علاقه‌مندان به محصولات ال‌جی با خرید هر یک از گوشی‌های V10، G4 و Nexus 5X در قرعه‌کشی یک دستگاه مرسدس بنز مدل C200 شرکت می‌کنند.
G4  گوشی جدید LG است که به فروش خوبی دست پیدا کرده است. این گوشی دارای دوربین منحصر به فردی است که دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد. همچنین فناوری جدید جذب نور RGB  در این دوربین به کار گرفته شده است که باعث می‌شود تصاویر ثبت‌شده نزدیک‌ترین رنگ را به رنگ‌های اصلی داشته باشند. علاوه بر این،LG G4  به دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.
کمی بعد از فروش موفق LG G4، ال‌جی گوشی دیگری را با نام LG V10 معرفی کرد. این گوشی را می‌توان بهترین این روزهای بازار موبایل نامید؛ زیرا سخت‌افزاری قدرتمند، نمایشگری بزرگ با تراکم پیکسلی مناسب و نمایشگری کوچک و کاربردی، طراحی ظاهری زیبا و در عین حال مقاوم، دوربین‌های اصلی و سلفی با کیفیت بالا از ویژگی‌های اصلی این گوشی هستند.
هرسال گوگل با همکاری یکی از شرکت‌های برتر گوشی‌سازی، اقدام به تولید گوشی‌های سری نکسوس می‌کند. در سال ۲۰۱۵ هم مجدداً قرعه به نام ال‌جی افتاد و این شرکت ششمین گوشی سری نکسوس را با نام  LG Nexus 5X طراحی و تولید کرد. جدید‌ترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید، نمایشگر با تراکم مناسب، حسگر اثرانگشت، سخت‌افزار مطلوب و دوربین‌های باکیفیت از ویژگی‌های جدیدترین گوشی از سری نکسوس است.
در جشنواره نوروزی موبایل ال‌جی با خرید هر یک از این سه پرچمدار و ارسال شماره سریال (IMEI) گوشی شما می‌توانید برنده بنز C200 باشید. لطفاً در لحظه خرید شماره سریال را به شماره ۲۰۰۰۹۴۵۴ ارسال نمایید. لازم به ذکر است چنانچه پیامکی با محتوای «این شماره سریال قبلاً ثبت شده است» دریافت کردید از خرید گوشی خودداری نمایید. تاریخ قرعه‌کشی ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ خواهد بود.
 
lg-1
منبع : LG

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا