اخبار

مشخصات ال‌جی G5 در بنجمارک Geekbench رویت شد

ال‌جی قرار است که در دوم اسفند در رویداد MWC 2016 از جدیدترین گوشی خود، ال‌جی G5 رونمایی کند. اما تا آن زمان، کمپانی کره‌ای می‌خواهد با نمایش قابلیت‌‌های این گوشی به ما بازار گرمی کند. هرچند، در پس پرده، ال‌جی در حال آزمایش محصول جدید خود است. همانطور که در تیتر خواندید پرچم‌دار جدید کمپانی با Geekbench تست شده است.
در حقیقت، شخصی با گوشی ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) برنامه‌ی Geekbench را بر روی آن اجرا کرده که بعضی از سخت افزار نشان داده شده تایید شده‌اند که می‌توان به سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ اشاره کرد. اطلاعاتی که در تصویر منتشر شده از بنچمارک در اختیار ما قرار گرفته نشان می‌دهد که گوشی از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند.
هیچکدام یک از این مشخصات سورپرایز کننده نیستند، زیرا می‌توان آن‌ها را در اکثر پرچم‌داران آماده شده برای عرضه در سال ۲۰۱۶ مشاهده کرد. گوشی که در بنچمارک تست شده دارای کد LG F700S است. «S» در این‌جا به معنی SK Telecom بوده که یکی از ۳ اپراتور بزرگ کره‌ی جنوبی‌ست.
ال‌جی G5 در لیست Geekbench ؛ ۴ گیگابایت رم و تراشه اسنپدارگون ۸۲۰ ۱
شماره‌ی مدل، F700، نشان می‌دهد که این گوشی در حقیقت G5 است زیرا برای گوشی ال‌جی V10 از شماره‌ی F600  و برای گوشی ال‌جی G4 نیز از شماره‌ی F500 استفاده شده بود. بنابراین منطقی‌ست که بگویم شماره‌ی مدل پرچم‌دار بعدی کمپانی کره‌ای باید شماره مدل F700 باشد.
گوشی ال‌جی G5 به احتمال زیاد از طراحی جدیدی استفاده خواهد کرد، دکمه‌های ولوم از پشت به کناره‌ها رفته، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در عقب، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو، و یک صفحه‌ی ۵.۶ اینچی با رزولوشن QHD در این گوشی استفاده خواهد شد.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا