اخبار

مشخصات جدید گوشی فلزی P1 Mini لنوو فاش شد !

گوشی جدید لنوو، موسوم به P1 Mini امروز موفق شده تا گواهی تأیید آژانس صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین که آن را با نام آژانس TENNA می‌شناسیم را اخذ کند. بنا به رسم همیشه، پس از اخذ گواهینامه TENNA مشخصات گجت‌ها هم به بیرون درز می‌کند که P1 Mini لنوو هم از این قاعده مستثنا نبوده و مشخصات سخت‌افزاری به همراه تصاویری از آن منتشر شده است. بر اساس این گزارش، محصول جدید لنوو از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی برخوردار خواهد بود.
 
Lenovo-P1-Mini-is-certified-in-China-by-TENAA
 

Lenovo-P1-Mini-is-certified-in-China-by-TENAA (1)

در بحث تجهیزات تصویربرداری، این گوشی از یک دوربین اصلی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در پشت برخوردار بوده و یک دوربین با سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و همچنین ضبط ویدئو برای مکالمات تصویری را بر عهده خواهد داشت. در لیست TENNA آمده است که گوشی جدید لنوو، یک ساختاری فلزی داشته، دارای تنوع رنگی شامل رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و نقره‌ای بوده و قرار است به‌صورت پیش‌فرض با نسخه ۵٫۱٫۱ اندروید آب‌نبات‌چوبی به بازار عرضه شود.
بر اساس رسم همیشگی، پس از این که یک گوشی گواهی TENNA را کسب می‌کند، کمی بعد هم رونمایی می‌شود که بر همین اساس انتظار می‌رود شرکت لنوو هم به‌زودی از P1 Mini رسماً رونمایی کند؛ البته از آنجایی که چیزی به پایان سال ۲۰۱۵ نمانده، می‌توان پیش‌بینی کرد که لنوو رونمایی از این گوشی را به ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی موکول کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا