اخبار

مشخصات داخلی نوکیا ۷ پلاس افشا شد

مشخصات داخلی نوکیا ۷ پلاس افشا شد

ما پیش‌ازاین تصاویری از نوکیا ۷ پلاس را دریافت کرده بودیم اما امروز تصویر زنده‌ای را در اختیارداریم که نشان‌دهنده صفحه قفل و لبه‌های بسیار نازک این دستگاه است. تلفن همراه هوشمند نوکیا ۷ پلاس اولین تلفن همراه هوشمند نوکیای تحت لیسانس اچ ام دی گلوبال است که از صفحه‌نمایش معروف به ” تقریباً بدون لبه” بهره‌مند ‌می‌شود که امروز بسیار محبوب شده است. همچنین از دیگر مشخصات این صفحه‌نمایش استفاده از نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۸:۹ است که باکیفیت تصویر ۱۰۸۰ x ۲۱۶۰ رزولوشن همراه شده و اندازه آن نیز ۶ اینچ است.
حال که صحبت از صفحه‌نمایش شد بهتر است اضافه کنیم که نوکیا ۷ پلاس همچنین اولت تلفن همراه هوشمند خواهد بود که از صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده بهره‌مند‌است. از مشخصات داخلی این دستگاه نیز می‌توان به پلتفرم اسنپ دراگون ۶۶۰ به همراه پردازنده هشت هسته‌ای ۲٫۲ گیگاهرتزی اشاره کرد که با پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۲ همراه شده است. همچنین بهره‌مندی از ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این دستگاه است. همچنین دوربین دوقلوی ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی با لنز Zeiss نیز در این دستگاه دیده می‌شود که دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی نیز بر روی بدنه جلویی آن تعبیه‌شده است و مناسب تصویربرداری به‌صورت سلفی و ویدیو چت است.
نوکیا ۷ پلاس با بهره‌مندی از اندروید ۸ اوریو اولین تلفن همراه هوشمند اندروید وان خواهد بود که از برند نوکیا استفاده می‌کند. نوکیا ۷ پلاس همچنین از یو اس بی نوع C به همراه جک ۳٫۵ میلی‌متری برای هدفون نیز پشتیبانی می‌کند. حسگر اثرانگشت این دستگاه هم در بدنه پشتی و در زیر دوربین اصلی قرارگرفته است.
بااین‌وجود هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه این تلفن همراه هوشمند در دسترس نیست و این اطلاعات تکمیلی را در تاریخ رونمایی از این دستگاه در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۸ میلادی که در حدود یک هفته دیگر آغاز خواهد شد، می‌شنویم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا