اخبار

مشخصات فنی گوشی موتو زد ۳ پلی فاش شد

به تازگی مشخصات فنی گوشی موتو زد ۳ پلی فاش شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی است و جزو گوشی های میان رده به حساب می آید.
جانشین موتو زد پلی ۲، گوشی موتو زد ۳ پلی که به تازگی تصاویر رندر کیف های آن فاش شده، نسل جدیدی از گوشی های میان رده موتورولا خواهد بود. چند ساعت بعد از این اتفاق شاهد انتشار خبر صدور تاییدیه FCC برای موتو زد ۳ پلی بودیم که آن را چند قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر کرد.
موتو زد 3 پلی
شماره کدنیم کلی این دستگاه XT1929  بوده و در FCC مورد تایید قرار گرفته است. دستگاه‌های دارای شماره مدل XT1929-1 و XT1929-4 تک سیم کارته بوده و گوشی های دارای شماره XT1929-5 از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کنند.
ابعاد ۱۵۶٫۲۳ در ۷۶٫۷ میلی‌متری و نمایشگر ۶٫۱ اینچی از مشخصات اصلی این گوشی است. با توجه به نزدیک بودن طراحی و اندازه آن به مدل Z2 پلی، می‌توان انتظار داشت از تمامی ماژول‌های نسل قبلی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۳۶ قدرت گرفته و در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ هر دو دارای ۴ گیگابایت حافظه رم بوده و تنها از نظر ظرفیت داخلی به نسخه ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی تقسیم می‌شوند.

از دیگر مشخصات موتو Z3 پلی شامل مجهز شدن به دوربین دوگانه دارای سنسورهای ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی، داشتن دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی و جدیدترین نسخه اندروید اوریو است.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا