اخبار

مشخصات فنی vivo X20 فاش شد

به تازگی تصاویری از محصول جدید شرکت چینی Vivo منتشر شده که اطلاعات کلی از آن در اختیار قرار می دهد. این گوشی قرار بود که مهرماه امسال معرفی شود. vivo X20 یکی از پرچمداران شرکت vivo است که با نمایشگر با قدر نسبت ۱۸ به ۹  عرضه خواهد شد.
بر این اساس، گوشی ویوو X20 به صفحه نمایشی ۶ اینچی با نسبت ۱۸:۹ و وضوح ۲K (که احتمالا بیانگر وضوح QHD باشد) تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ نیز مسئولیت مدیریت اطلاعات را در آن بر عهده خواهد داشت. این تصاویر، تجهیز گوشی پیش رو به چیپ صدای های فای AK4376A و قابلیت Face Wake را نیز تایید می‌کنند. همانطور که مشخص است این گوشی از تراشه استثنایی ولی میانرده اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده کرده که در سری ۶ اسنپدراگون بی نظیر است.
همانطور که انتظار داریم گوشی جدید ویوو، ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. همچنین در کنار نسخه مخصوص Mars Edition، دستگاه دیگری با نام ویوو X20A نیز پیش روی علاقه‌مندان قرار گیرد.
عرضه این گوشی می تواند به نوعی کسب درامد اولیه شرکت ویوو باشد. از آن جایی که این گوشی یک گوشی میانرده اما با کیفیت استثنایی است می تواند با قیمت کم اما فروش بالا به سود شرکت تمام شود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا