اخبار

مشخصات نسل دوم گوشی هوشمند هواوی Y5 فاش شد!

هواوی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی در چین است که بیشتر با گوشی‌های میان رده و ارزان‌قیمت شناخته‌شده و در میان کاربران به شهرت رسیده است. از جمله گوشی‌های هوشمند هواوی که توانست پس از عرضه به بازار توجه بسیاری از علاقه‌مندان به مدل‌های مقرون به‌صرفه را به خود جلب کند، گوشی هوشمند Y5 است، این گوشی هوشمند باقیمت بسیار مناسب مورد اقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. اکنون اخبار منتشر شده از این کمپانی نشان می‌دهد که هواوی از این مقبولیت استفاده کرده و قرار است نسل دوم این گوشی را به‌زودی روانه بازار کند و مطابق پیش‌بینی‌ها مانند گوشی هوشمند هواوی P9 مشخصات این گوشی هوشمند نیز به‌تازگی به بیرون درز کرده است.
طبق اطلاعات منتشرشده از این کمپانی نسل دوم گوشی هواوی Y5 صفحه‌نمایش ۵ اینچی خواهد داشت، برخلاف نسل قبلی که دارای صفحه‌نمایش ۴٫۵ اینچی بود. همانند قبل این گوشی هوشمند یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. نسل دوم تلفن هوشمند هواوی Y5 از پردازنده چهار هسته‌ای از نوع مدیا تک MT6735P SoC بهره خواهد برد.
دوربین اصلی این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه برخلاف نسل گذشته Y5 که کیفیتی ۵ مگاپیکسل داشت با نمونه‌ای ۸ مگاپیکسلی جایگزین شده است؛ اما دوربین جلویی این گوشی هوشمند کیفیت ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. سیستم‌عامل نسل دوم وای ۵ اندروید آب‌نبات‌چوبی ۵٫۱ بوده و با ظرفیت باتری ۲,۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی، آبی آسمانی و صورتی کم‌رنگ به بازار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا