اخبار

مشخصات گوشی هواوی honor 5a به روایت GFXBench

گوشی هواوی honor 5a به همراه honor 5a پلاس در ماه گذشته از سد TENAA رد شدند و مجوز این رگولاتوری چینی را دریافت کردند. به دنبال دریافت این مجوز امروز هم شاهد آن بودیم که مشخصات گوشی honor 5a پلاس در بنچمارک GFXBench به ثبت رسیده تا تحت تست های مختلف این بنچمارک قرار بگیرد. در ادامه با ما همراه باشید.
با وجود اینکه صدور مجوز TENAA برای هواوی honor 5a پیش از این باعث شده بود که مشخصات اولیه ای از آن فاش شود، تست GFXBench نیز اطلاعات تازه ای از این محصول برای کاربران به همراه دارد.
طبق مشخصات honor 5a پلاس که در بنچمارک GFXBench درج شده، این گوشی به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ مجهز است. اسنپدراگون ۶۱۵ به کار رفته در این مدل نیز حاوی هشت هسته با سرعت کلاک ۱٫۵ گیگاهرتز است که پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵ نیز آن را همراهی می کند.
 

Honor 5a plus

از لحاظ مشخصات دوربین honor 5a پلاس نیز می توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن اشاره کرد. این گوشی به صورت پیش فرض به اندروید ۶٫۰ مارشمالو و رابط کاربری هواوی EMUI مجهز است. بر اساس لیست های TENAA، انتظار می رود که این مدل از طریق یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز خود را تامین کند.
در نهایت هنوز هیچ حرفی در زمینه تاریخ عرضه این گوشی منتشر نشده است اما با توجه به دریافت مجوز TENAA که دو هفته قبل اتفاق افتاد، انتظار می رود که به زودی شاهد رونمایی از این محصول جدید هواوی باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا