اخبار

مشکلات پیش‌فروش برای هدست‌های آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو

کمپانی های آکیولس و اچ‌تی‌سی که از پیشگامان عرصه فناوری واقعیت مجازی محسوب می شوند ازچند روز قبل، پیش فروش هدست های واقعیت مجازی خود را آغاز کردند و حال که علاقه‌مندان محصولات هوشمند، منتظر تحویل دستگاه های رزرو شده خود هستند، مشکلاتی نامشخص، ارسال این هدست ها را دچار مشکل کرده است.
در همین رابطه، کمپانی آکیولس رسماً با صدور بیانیه ای عذرخواهی خود را از کاربران اعلام و عنوان کرده است که به زودی این مشکلات برطرف و این هدست برای خریداران ارسال خواهد شد. حال نوبت به اچ تی سی رسیده است تا تاسف خود را در این خصوص عنوان کند.
بنا بر گزارش های رسیده، کاربران گلایه هایی را مبنی بر لغو خودکار مراحل پیش خرید این هدست مطرح کرده اند که به گفته اچ تی سی، این مشکل به زودی برطرف خواهد شد و کاربران می توانند مراحل پیش خرید را بدون کوچک ترین اختلالی انجام دهند.
این مشکل در بسیاری از کشورهای جهان مشاهده شده است به طوری که پس از مرحله پرداخت مبلغ، وب سایت از دسترس خارج می شود، اچ تی سی به کاربران این قول را داده است که مبلغ پرداختی آن ها محفوظ خواهد ماند و می توانند پس از رفع عیب، مراحل پیش خرید را ادامه دهند.
گفته می شود که این مشکل بیشتر به دلیل بمباران پیش خریدی بود که توسط کاربران، وب سایت این کمپانی را مورد هدف قرار دادند. گزارش ها حاکی از این است که در ۱۰ دقیقه اول، چیزی حدود ۱۵ هزار درخواست برای پیش خرید این هدست برای سرورهای وب سایت این شرکت ارسال شده است.
همچنین، با توجه به این که ارزش هر کدام از این هدست ها ۷۹۹ دلار عنوان شده است، برخی از تحلیلگران، عدم توانایی موسسات مالی برای پردازش اطلاعات مالی کاربران را دلیل دیگر این نقص در سیستم پیش فروش عنوان کرده اند.
گفته می شود که با برطرف کردن این مشکل، دور جدید پیش فروش هدست اچ تی سی وایو از هفته آینده آغاز شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا