اخبار

مشکلی بزرگ در گلکسی اس ۸ که از آن بی‌خبر هستید

مشکلی بزرگ در گلکسی اس ۸ که از آن بی‌خبر هستید

گلکسی اس ۸

سامسونگ گلکسی اس ۸  در طی هفته آینده به ویترین مغازه‌ها راه پیدا خواهد کرد اما برخی از کاربران اولیه این دستگاه یک مشکل اصلی را در این دستگاه گزارش کرده‌اند.

طرفداران تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۸  هم‌اکنون در حال دریافت تلفن همراه محبوب خود هستند زیرا کسانی که این دستگاه را پیش‌خرید کرده بودند ۸ روز زودتر آن را دریافت خواهند کرد.

این دستگاه با در اختیار داشتن صفحه نمایش ویژه، پردازنده سریع، دوربین‌های بهبود یافته و حسگر تشخیص عنبیه و صورت یکی از بهترین‌های سال  ۲۰۱۷ خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد که مشکلی در این تلفن همراه وجود داشته باشد که سامسونگ نیز از آن باخبر است.  شمار زیادی از کاربران اولیه این دستگاه اعلام کرده‌اند که صفحه نمایش این دستگاه قرمزی آزاردهنده خاصی دارد. به‌طوری‌که برخی از صفحه‌نمایش‌های این دستگاه تقریبا متمایل به رنگ قرمز می‌شوند.

با این حال سامسونگ در واکنش به این مشکل اعلام کرده است که به‌زودی این مشکل را حل خواهد کرد. این تولید کننده کره‌ای تائید کرده است که وصله نرم‌افزاری برطرف‌کننده این مشکل در هفته آینده ارائه می‌شود و این مشکل را حل خواهد کرد. البته باید به یاد داشت که سامسونگ این اختلال را به‌هیچ‌عنوان مشکلی بزرگ نخوانده است. با این حال، این کمپانی با اعتماد فراوان کاربران را قانع کرده است که حتما به این اختلال رسیدگی کرده و آن را برطرف خواهد کرد.

سخنگوی  سامسونگ در این باره یادآور شده است که:« ازآنجایی‌که شکایاتی در زمینه صفحه‌نمایش‌های مایل به رنگ قرمز وجود دارد، تصمیم گرفتیم که این به‌روزرسانی را در هفته آینده برای تمامی مشتریان گلکسی اس ۸  عرضه کنیم.» همچنین این کمپانی در این رابطه بیان کرد که:« ما این نرم‌افزار را به خاطر نارضایتی برخی از کاربران به‌روزرسانی می‌کنیم اگرچه هیچ مشکلی در خود تلفن همراه وجود نداشته باشد.»

مشکل دیگری که کاربران اولیه این تلفن همراه هوشمند با آن داشتند محل قرارگیری حسگر اثر انگشت آن بوده است. سامسونگ مجبور بود که این حسگر امنیتی را به نقطه‌ای غیرمعمول از تلفن همراه انتقال بدهد و طراحان این کمپانی کره‌ای آن را دقیقا کنار لنز دوربین قرار داده‌اند. به‌این‌ترتیب محل قرارگیری این حسگر و اشتباه کاربران در تمایز دادن آن از لنز دوربین به هنگام ثبت اثر انگشت خود موجب شده است که لنز دوربین این دستگاه دائما کثیف باشد.

این مشکل با ارائه سامسونگ پی در بسیاری از کشورها و کار کردن آن با حسگر اثر انگشت می‌تواند بزرگ‌تر جلوه کند. البته به نظر می‌رسد که سامسونگ از این مشکل آگاه بوده و به کاربران خود پیشنهاد داده است که دائما لنز دوربین خود را تمیز کنند. به محل این‌که کاربران حسگر اثر انگشت خود را در حافظه تلفن همراه خود ثبت می‌کنند پیامی را با این محتوا دریافت می‌کنند: « یک لنز تمیز تصاویر بهتری را ثبت می‌کند. لنز دوربین خود را تمیز کنید تا تصاویر بهتری بگیرید»

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا