اخبار

مشکل نمایش رنگ‌ها در نکسوس‌های ۵X و ۶P در آپدیت جدید برطرف خواهد شد

کاربران گوشی‌های نکسوس گوگل، پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی خود به اندروید ۶ مارشمالو با مشکلاتی عجیبی دست و پنجه نرم می‌کنند و در همین رابطه نارضایتی خود در به طرق مختلف اعلام نموده‌اند. در پی نصب استفاده گوگل از نسخه ۶ اندروید در نکسوس‌های جدید خود یعنی نکسوس ۵X و نکسوس ۶P، نمایشگر این گوشی‌ها در نمایش درست رنگ‌ها با مشکلاتی مواجه شده و در اصطلاح رنگ‌ها به صورت شسته شده نمایش داده می‌شوند. پس از اینکه این معضل توسط کاربران این نکسوس‌ها اعلام شد، خوشبختانه گوگل در پی رفع آن برآمده و ظاهراً منبع این مشکل را پیدا کرده و حالا روی برطرف کردن این مشکل کار می‌کند.
 
در همین رابطه نیز گوگل در تلاش است تا یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را عرضه کرده و بدین ترتیب مشکل را حل نماید؛ بنابراین اگر شما از کاربران نکسوس ۵X ساخته شده توسط ال‌جی یا نکسوس ۶P ساخته شده توسط هواوی هستید، خبر خوب برای شما این است که مشکل نمایش رنگ‌ها در گوشی شما برطرف شده و رنگ‌ها بعد از آن به صورت طبیعی نمایش داده خواهند شد.
 
خوشبختانه از آنجایی که منبع مشکل نرم‌افزاری اعلام شده است، می‌توان انتظار داشت که با یک بسته به‌روزرسانی برطرف خواهد شد. اگر مشکل سخت‌افزاری بود، احتمالاً گوگل فراخوان عمومی برای بازگشت این دو گوشی منتشر می‌کرد تا کاربران این نکسوس‌ها را پس دهند که اگر این اتفاق می‌افتاد وجهه این دو گوشی در ذهن کاربران بد جلوه می‌کرد و مشکل کمی حادتر می‌شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا