اخبار

معاون ارشد اندروید و کروم به جزئیاتی درباره پروژه فیوژا اشاره کرد

هیروشی لاکهیمر، معاون ارشد اندروید و کروم در مراسم گوگل IO جزئیاتی را درمورد پروژه فیوژا ارائه داد. مطمئنا تاکنون نام این پروژه را نشنیده‌اید، البته کاملا طبیعی است چراکه کمپانی گوگل مدت‌هاست در حال کار بر روی این پروژه بوده اما اطلاعات و جزئیات خیلی زیادی را درمورد آن ارائه نداده است. البته به تازگی قفل سکوت کمپانی گوگل درباره این پروژه شکسته شد چراکه معاون ارشد اندروید و کروم طی مراسم IO جزئیاتی را درباره این پروژه ارائه داد و گفت:

” هدف ما از طراحی و توسعه پروژه فیوژا، فهمیدن نحوه کارایی سیستم‌عامل‌ها است، درصورتی که خیلی از کاربران فکر کرده‌اند پروژه فیوژا، نسل جدید سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است اما باید اعلام کنم که پروژه فیوژا کاملا با این تصورات متفاوت است. درواقع فیوژا یک سیستم‌عامل است که به بهبود طراحی در سایر سیستم‌عامل‌ها کمک می‌کند از این‌رو می‌توان از این سیستم‌عامل برای افزایش بهبود و کارایی سایر سیستم‌عامل‌ها استفاده کرد “.

پروژه فیوژا در راه است

زمانی که هیروشی لاکهیمر در جریان توضیحات خود برای آشنایی کاربران با پروژه فیوژا، اعلام کرد که این پروژه نسل جدید سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نیست و با تصوراتی که کاربران درمورد آن داشته‌اند کاملا متفاوت است، گویی سطل آب یخی بر روی سر کاربران و مخاطبانی که در آن رویداد حضور داشتند ریخت چراکه همه منتظر این بودیم که هیروشی لاکهیمر اعلام کند، فیوژا نسل بعدی سیستم‌عامل اندروید یا iOS است. اما به هر حال آشنایی با این پروژه جدید گوگل خالی از لطف نیست.

هیروشی لاکهیمر در جریان صحبت‌های خود به این مسئله اشاره نکرد که آیا قرار است فیوژا برای روی تمامی دیوایس‌های حوزه فناوری منتشر شود یا خیر؟ از این‌رو نمی‌توانیم هیچ‌گونه احتمالی را در این زمینه در نظر بگیریم اما حداقل می‌دانیم که فیوژا نسل بعدی سیستم‌عامل‌های اندروید یا iOS نیست.

لاکهیمر در ادامه صحبت‌هایش در مورد پروژه فیوژا گفت:

” فقط گوشی‌ها و رایانه‌ها نیستند که به سیستم‌عامل نیاز دارند چراکه هر روز در دنیای اشیا اینترنت شاهد تولید دستگاه‌های جدیدی هستیم که به یک سیستم‌عامل نیاز دارند از این‌رو من فکر می‌کنم که فضای زیادی برای حضور چند سیستم‌عامل در این حوزه وجود داشته باشد “.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا