ریپورتاژ آگهی

معرفی اخرین نسخه گپ و اپلیکیشن های مفید اذر ۹۷

نرم افزار پیام رسان گپ

به اعتقاد بسیاری از برنامه نویسان ایرانی پیام رسان ایرانی گپ بهترین پیام رسان ایرانی می باشد که تا به امروز وارد بازار شده است. این پیام رسان کاملا رایگان بوده و امکانات جذابی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
شما می توانید برای دانلود گپ از تمامی سایت های مجاز ایرانی اقدام کنید. برخی از ویژگی برای تمام پیام رسان ها لازم و ضروری است تفاوتی که پیام رسان ها در این ویژگی ها ایجاد می کنند می تواند باعث جذب مخاطبین بیشتر شود.
 
معرفی اخرین نسخه گپ و اپلیکیشن های مفید اذر 97
 
یکی دیگر از امکاناتی که باعث می شود تعداد کاربران یک پیام رسان یا یک نرم افزار بالاتر رود، ارائه آن نرم افزار برای پلتفرم های مختلف است. در سال های گذشته پلتفرم های اندروید و ios و استفاده از نسخه های تحت وب بسیار پرمخاطب بوده است. گپ به عنوان یک اپلیکیش پیام رسان برای آن که بتواند تمامی افراد را برای خود به یک کاربر دائمی تبدیل کند نیاز شدیدی به این داشت که برای تمامی پلتفرم ها اپلیکیشن خود را انتشار دهد.
از دیگر ویژگی های گپ این است که می توانید تصاویر و ویدیوهای خود را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید. این اشتراک گذاری نیز کاملا رایگان بوده و در محیطی ایزوله و ایمن صورت می گیرد. این عکس ها و تصاویر را فقط می توانید به اشتراک بگذارید و ذخیره آن ها به عنوان یک پست امکان پذیر نمی باشد. چرا که گپ یک اپلیکیشن پیام رسان است و هنوز کاری برای تبدیل آن به شبکه اجتماعی صورت نگرفته است. در موقع دانلود گپ دقت کنید که آن را با پیام رسان خارجی آی گپ اشتباه نگیرید.
 

نرم افزار پیام رسان سروش

یکی دیگر از پیام رسان های ایرانی که در این زمینه فعال تر از دیگر اپلیکیشن ها پیش می رود، نرم افزار سروش می باشد. سروش در همان روزهای اولیه فیلترینگ تلگرام به واسطه تبلیغات گسترده بر سر زبان ها افتاد.
پس از آن آخرین نسخه اپلیکیشن سروش وارد مارکت ها شد ولی رقبای این پیام رسان جو بسیار بدی را برای آن ایجاد کرده بودند. دلیل اصلی این جو و نداشتن اعتماد مردم به این نرم افزار این بود که بسیاری از منتقدین محیط ارتباطی سروش را محیطی ایمن قلمداد نمی کردند. نمی توان به صورت کامل در این مورد اظهار نظر کرد به این دلیل که معمولا مشکلات نرم افزارها با مرور زمان مشخص می شود نه به این زودی.
 
معرفی اخرین نسخه گپ و اپلیکیشن های مفید اذر 97
 
برای این که بتوانید ارتباط پر سرعتی در این نرم افزار پیام رسان برقرار کنید می توانید از تمامی شبکه های ۳G و ۴G و اینترنت های خانگی بهره ببرید.
به دلیل آن که بسیاری از کاربران برای استفاده از اینترنت از شبکه های اینترنتی سیم کارت خود بهره می برند، سازندگان نرم افزارهای موبایلی معمولا سرعت اپلیکیشن خود را به گونه ای تنظیم می کنند که با کندترین محیط های اینترنتی سیم کارت ها نیز سازگار باشند. سروش نیز این موارد را به طور کامل رعایت کرده است و از هر کدام از خدمات اینترنتی اپراتورهای داخلی بهره می برید می توانید از اپلیکیشن سروش استفاده کنید.
به زودی می توانید در آخرین نسخه اپلیکیشن سروش امکانات منحصر به فرد دیگری مشاهده کنید.
 

بازی های اندروید

شما اگر از طرفداران بازی های موبایلی باشید و به عبارتی دیگر از گیمرهای حرفه ای این بازی ها باشید همیشه به دنبال معتبرترین مراجع برای به روزرسانی بازی های موبایلی خود می باشد.
یکی از اولین راه ها این است که برای مدتی تمامی آن ها را زیر نظر بگیرید تا در نهایت در آپدیت بازی های اندروید به یک مرجع کامل و بی نقص برسید. بسیاری از سایت های سودجو به دنبال این هستند که با ساخت سایت هایی غیر قانونی بازی های خود را در اختیار کاربران ساده و بی اطلاع قرار دهند و از این راه کسب درآمد کنند.
زمانی که بازی اندروید جدیدی برای خود دانلود می کنید برخی از برنامه نویسان بازی های مود شده ای از آن را در فضای اینترنت منتشر می کنند. این بازی ها در اکثر موارد کارایی لازم را ندارند.
شاید آپدیت بازی های اندروید کار بسیار سخت و دست و پا گیری برای شما به شمار نیاید و شاید شما این کار را بارها و بارها به راحتی انجام داده باشید و کوچک ترین مشکلی نیز برایتان اتفاق نیافتاده باشد، اما مشکل اصلی آن است که بسیاری از کاربران این بازی های اطلاعات دقیق در مورد نحوه صحیح این به روزرسانی ها ندارند و به طور کلی همین کاربران که تعدادشان هم کم نیست هدف اصلی بازی سازان و برنامه نویسان سودجو است.
برای آن که با اطمینان بیشتری این کار را انجام دهید می توانید از دوستان خود برای به دست آوردن اطلاعات مفیدی در این باره پرس و جو کنید.
 

نرم افزارهای پیام رسانی ایرانی

زمانی که درباره بازی ها و نرم افزارهای ایرانی صحبت می کنیم همیشه بخشی از صحبت ما به سمت آن هایی است که از ایده های موفق خارجی برای برنامه خود استفاده کرده اند.
یکی از معروف ترین نرم افزارهایی که از ایده خارجی برای ساخت اپلیکیشن خود بهره می برند پیام رسان های تلگرام غیررسمی است که بخش عمده ای از دلایل ساخت این پیام رسان ها، ارائه رایگان API تلگرام توسط خود این شرکت بوده است.
تا امروز بیشتر از ده ها نرم افزار پیام رسان غیر رسمی برای تلگرام ساخته شده است که اولین و محبوب ترین آن پیام رسان موبوگرام می باشد. موبوگرام در سال انتشارش بیشتر از ۱۰ میلیون را به سمت پیام رسان خود آورد! در آن زمان چنین تعداد کاربری یک رکورد بسیار بزرگ به حساب می آمد. این رکورد را فقط خود موبوگرام در دفعات آتی تکرار کرد.
چیزی که باعث می شد بسیاری از کاربران به سمت این پیام رسان هجوم آورند تعداد بالای مخاطبین آن نبود، بلکه امکانات بی نظیری بود که در خود تلگرام رسمی نیز دیده نمی شد و کاربران تلگرام همیشه آرزوی آن را داشتند.
استفاده از منوی فارسی یکی از امکاناتی بود که کاربران تلگرام همیشه در جست و جوی آن بودند و موبوگرام به عنوان اولین پیام رسانی آن را وارد اپلیکیشن خود کرد. موبوگرام با برنامه بلند مدتی که تهیه کرد و با انتشار نسخه های جدید با امکانات جنجالی تر، کاربران خود را بیشتر و بیشتر کرد. حتی با وجود این که موبوگرام رایگان نبود بسیاری از کاربران تلگرام رسمی هم ترجیه دادند از موبوگرام به جای تلگرام استفاده کنند. معمولا بسیار کم اتفاق می افتد که یک اپلیکیشن غیر رایگان به چنین آمار خیره کننده ای دست یابد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا