بررسی‌ تخصصیراهنمای خرید

معرفی انواع اسپیکر jbl باکیفیت

JBL از برندهای تولیدکننده سیستم صوتی مانند اسپیکر، ساندبار، هدفون، بلندگوهای بلوتوثی بی‌سیم و موارد دیگر است که به دلیل کیفیت محصولاتش، شهرت خوبی دارد. با توجه به تنوع بلندگوهای جی بی ال، اگر قصد خرید اسپیکر برای منزل خود را دارید؛ معرفی انواع اسپیکر jbl باکیفیت خانگی به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین اسپیکر مطابق با نیازتان را سریع‌تر پیدا کنید. در راستای این موضوع، ما در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی انواع اسپیکر های jbl بپردازیم.

بررسی انواع مختلف اسپیکر های jbl

برند جی بی ال، یک برند معروف و خوشنام است. این برند تاکنون توانسته است انواع بلندگوهای بلوتوثی کوچک و قابل حمل تا مدل‌های بزرگ‌تر و قدرتمندتر که برای سینمای خانگی و مجالس میهمانی مناسب‌اند را به بازار عرضه کند. ما در ادامه، انواع اسپیکر های jbl را بررسی می‌کنیم.

۱. اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر jbl بلوتوثی از اسپیکرهای قابل حمل و مورد علاقه نسل جدید است که به دستگاه‌های بلوتوثی مانند گوشی موبایل متصل می‌شود. این یک اسپیکر همه کاره است که با استفاده از آن می‌توانید انواع محتواهای صوتی، موسیقی و پادکست را چه در خانه یا خارج از آن گوش کنید. طراحی خاص این اسپیکر و دسته‌ای که بر روی بدنه آن تعبیه شده است به شما کمک می‌کند تا بتوانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را حتی در حال حرکت نیز پخش کنید.

این اسپیکر همچنین در برابر گردوغبار و آب نیز مقاوم است و در برخی از انواع آن مجهز به ورودی رم و فلش است. به طور کلی، اسپیکرهای بلوتوثی، عمر باتری زیادی دارند و به شما امکان می‌دهند تا بتوانید در طول روز بدون شارژ مجدد از آن‌ها استفاده کنید. همین ویژگی‌ها باعث شده است تا قیمت اسپیکر جی بی ال اصل بلوتوثی نسبت به محصولات سایر برندها بالاتر باشد.

۲. اسپیکر قابل حمل

اسپیکر jbl قابل حمل نوعی اسپیکر بلوتوثی است که برای پخش آهنگ نیاز به اتصال به برق ندارد. این اسپیکرها را که کوچک و سبک هستند می‌توانید به راحتی با دست یا در جیب خود حمل کنید و آن‌ها را به هر مکانی که تمایل داشتید، ببرید. این اسپیکرها به دلیل این که ساختار محکمی دارند و تا ساعت‌ها شارژ باتری را حفظ می‌کنند؛ علاوه بر خانه، برای محیط بیرون، مهمانی‌های عصرانه یا سفر بسیار مناسب‌اند.

۳. اسپیکر رومیزی

اسپیکر رومیزی جی بی ال، یکی دیگر از انواع اسپیکرهای کوچک و خانگی است که می‌توانید آن را بر روی میز نیز قرار دهید و از امکانات ویژه آن استفاده کنید. این اسپیکرها اغلب قابلیت اتصال به کامپیوتر و وایفای را دارند. همچنین ممکن است مجهز به ساعت و زنگ هشدار نیز باشند.

۴. اسپیکر سیستم خانگی

اگر قصد این را دارید که فقط در خانه به موسیقی گوش دهید، اسپیکر jbl خانگی یک انتخاب ایده‌آل برای شما است. این بلندگوهای شیک که طراحی آن‌ها الهام گرفته از اسپیکر های jbl کلاسیک است، امکانات و ویژگی‌های جذابی را به شما ارائه می‌دهند. ازجمله این که شما با استفاده از این اسپیکرها قادر خواهید بود از الکسا و دستیار صوتی Google برای پخش آهنگ‌های مورد علاقه خود استفاده کنید. این اسپیکرها همچنین از بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کنند و بر اساس محیط اتاق شما با یک اکوالایزر و بیس مناسب صداها را پخش می‌کنند.

با این وجود، اسپیکرهای خانگی اغلب با سیم هستند و برای گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان بایستی آن‌ها را به برق متصل کنید.

۵. اسپیکر پارتی باکس

اسپیکر jbl پارتی باکس یا چراغ‌دار، یک نوع اسپیکر بلوتوثی قابل حمل است که با هدف پخش موسیقی در مجالس مهمانی طراحی شده است. این اسپیکر که از طراحی شیکی برخوردار است با استفاده از چراغ‌هایی که بر روی آن تعبیه شده، قادر است در حین پخش آهنگ، نورپردازی زیبایی را به محیط اطراف ببخشد. علاوه بر این، شما می‌توانید بسته به جو محیط و حال و هوای مهمانی، نوع نورپردازی‌ها را با استفاده از اپلیکیشن همراه اسپیکر تغییر دهید و هیجان بیشتری را به مهمانی ببخشید.

این اسپیکر همچنین مجهز به ورودی میکروفون است تا از آن برای اتصال میکروفون و آواز خواندن یا صحبت کردن با مهمانان خود استفاده کنید.

این اسپیکر قادر است صداها و آهنگ‌ها را با یک اکوالایزر مناسب و به صورت بیس‌دار پخش کند. این ویژگی کمک می‌کند تا موسیقی‌های الکترونیک و هیپ هاپ با کیفیت بیشتری به گوش شنوندگان برسند. با این حال، شارژدهی باتری اسپیکر jbl پارتی باکس تنها ۸ ساعت است و بعد از آن بایستی به شارژر متصل شود.

از طرف دیگر، این بلندگو همان‌طور که از نامش نیز مشخص است؛ برای استفاده در فضای باز مانند باغ یا سالن‌های مختلف به اندازه محیط خانه عملکرد خوبی دارد و کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

۶. اسپیکر جیبی

اسپیکر jbl جیبی یکی از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و از اسپیکرهای بلوتوثی کوچک و سبک است که به راحتی قابل حمل است. این اسپیکر، همان‌طور که از نامش پیداست، داخل جیب جا می‌شود؛ با این حال، یک گیره داخلی برای اتصال به کیف یا کوله‌پشتی شما نیز بر روی آن تعبیه شده است.

طراحی منحصربه‌فرد این اسپیکر باعث شده است تا بتوانید از آن در فضای باز نیز برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. به طوری که از این اسپیکر jbl می‌توانید در هر زمان و مکان و همچنین هنگام پیاده‌روی در پارک استفاده کنید. این اسپیکر همچنین از قابلیت اتصال چند دستگاه با بلوتوث پشتیبانی می‌کند و در برابر نفوذ گردوغبار و آب نیز مقاوم است.

با وجود این که بازه پوشش فرکانسی این اسپیکر نسبت به مدل‌های دیگر کمتر است؛ اما از قیمت و کیفیت قابل قبولی برخوردار است و برای گوش دادن به انواع محتوای صوتی از موسیقی گرفته تا پادکست و کتاب‌های صوتی مناسب است. این اسپیکر همچنین در رنگ‌های زیادی موجود است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید مدل انتخابی خود را با استایل خود هماهنگ کنید.

جمع‌بندی

ما در این مطلب سعی کردیم انواع اسپیکر jbl باکیفیت و خانگی را به شما معرفی کنیم. به طور کلی، اسپیکر های jbl بلوتوثی و قابل حمل از انواع پرکاربرد اسپیکرها هستند؛ با این حال ممکن است همانند مدل‌های خانگی مجهز به تکنولوژی دستیار صوتی هوشمند نباشند.

برای خرید انواع اسپیکر jbl به سایت https://source-computer.com/ مراجعه نمایید و با مدل‌های متنوع آشنا شوید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا