بررسی‌ تخصصیمعرفی بهترین‌ها

معرفی بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۳

ما دراین مقاله قصد داریم تا بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. برای تهیه این لیست ما بهترین گوشی­‌های سامسونگی را که شما می­‌توانید در حال حاضر خریداری کنید را تست کردیم. در حین بررسی، گوشی­‌های مقرون به صرفه، پرچمداران و حتی گوشی‌های تاشو را نیز در نظر گرفتیم.

علاوه بر تهیه این لیست و ذکر قابلیت و ویژگی­‌های هرکدام از این­ها می­‌خواهیم به شما بگوییم که هرکدام از این گوشی­‌ها را چرا باید و چرا نباید خریداری کنید.

بهترین گوشی­‌های Samsung معمولا قابلیت­‌هایی دارند که آن­ها را متفاوت از بقیه می‌­کند و باعث درخشش آن­ها در میان سایر گوشی­‌ها می‌­شود. این قابلیت‌ها ممکن است دوربین­‌های هیجان انگیز، نرم افزارهای خیلی خوب و یا حتی نمایشگرهای عالی باشند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra بدون شک یکی از بهترین گوشی­‌های موجود در بازار است.

چه از نظر طول عمر باتری و چه از نظر داشتن یکی از بهترین دوربین­‌های گوشی موجود در حال حاضر این گوشی یکی از بهترین‌های بازار است. البته همانطور که از یک گوشی با این امکانات انتظار می‌رود گران قیمت است. اما در صورتی که هزینه آن برای شما مشکلی نباشد بدون شک ارزش پولی که برای آن می‌­دهید را خواهد داشت.

 

Samsung Galaxy S23 Ultra

(بهترین گوشی سامسونگ به طور کلی)

Samsung Galaxy S23 Ultra

مشخصات

تاریخ انتشار: فوریه ۲۰۲۳

وزن: ۲۳۴g

ابعاد: ۱۶۳.۴ x 78.1 x 8.9mm

OS: Android 13 w/ One UI 5.1

سایز صفحه: ۶.۸ اینچ

رزولوشن: ۱۴۴۰ x 3088

CPU: Snapdragon 8 Gen 2 Mobile Platform for Galaxy

RAM: ۸GB / 12GB

حافظه گوشی: ۲۵۶GB / 512GB / 1TB

باتری: ۵,۰۰۰mAh

دوربین عقب: ۲۰۰MP (واید) + ۱۰MP (تله فوتو، اپتیکال ۳x) + 10MP (تله فوتو، اپتیکال ۱۰x) + 12MP (اولتراواید، ۱۲۰ درجه)

دوربین جلو: ۱۲MP

 

نکات مثبت

دوربین­های فوق­العاده

چیپست عالی Snapdragon 8 Gen 2

 

نکات منفی

می‌توانست امکان شارژ سریع­تری داشته باشد

واقعا گران قیمت

 

این گوشی بدون شک بهترین گوشی سامسونگ است. قابلیت‌های خاص و جذاب این گوشی چون چیپست فوق العاده و دوربین عالی آن دو تا از چندین دلایلی هستند که این گوشی را تبدیل به بهترین گوشی سامسونگ کرده‌­اند.

گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra بهترین دستگاه جیبی برای عکاسی است که شما می‌توانید در حال حاضر با پول خود آن را خریداری کنید. این گوشی عملکرد خیلی عالی نیز دارد.

درواقع این یکی از آن دستگاه‌­هایی است که پس از خریداری از زمان و پولی که برای آن خرج کرده‌­اید پشیمان نخواهید شد و شاید حتی بتوان گفت احتمالا از عملکرد و قابلیت‌های شگفت انگیز این گوشی شگفت زده خواهید شد.

طول عمر باتری یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی هیجان انگیز است که نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. مخصوصا برای افرادی که مشغله‌­ی زیادی دارند و نمی‌­توانند تند تند گوشی­ خود را در شارژ بگذارند این گوشی یک گزینه خیلی خوب به حساب می‌­آید.

از نظر ظاهری می­‌توان گفت که این گوشی بسیار شبیه به گوشی S22 Ultra است اما در واقع مدل ارتقا یافته و قوی­تر به آن است. این گوشی ساخت بهتر، مموری سریع­تر، باتری با عملکرد بهتر و چیپست قوی­تری دارد و از همه مهم­تر اینکه یک دوربین اصلی جدید دارد که یکی از نقاط قوت اصلی این گوشی است.

یکی از نکات منفی این گوشی قیمت بالای آن است که امکان خریداری آن را توسط کاربران محدود می‌­کند. البته این قابلیت­‌ها، کیفیت و عملکرد بالا بدون شک تنها می‌­توانند متعلق به یگ گوشی گران قیمت باشند.

 

Samsung Galaxy A53

(گوشی سامسونگ با بهترین قیمت)

Samsung Galaxy A53

مشخصات

تاریخ انتشار: مارس ۲۰۲۲

وزن: ۱۸۹g

ابعاد: ۱۵۹.۶ x 74.8 x 8.1mm

OS: Android 12

سایز صفحه: ۶.۵ اینچ

رزولوشن: ۱۰۸۰ x 2400

CPU: Exynos 1280

RAM: ۴/۶/۸GB

حافظه گوشی: ۱۲۸GB / 256GB

باتری: ۵,۰۰۰mAh

دوربین عقب: ۶۴MP (واید) + ۱۲MP (اولتراواید) + ۵MP (مکرو) + ۵MP (عمق)

دوربین جلو: ۳۲MP

 

نکات مثبت

دوربین­ خوب به نسبت قیمت

طراحی جذاب

 

نکات منفی

شارژ کند

ناوبری کند

 

در صورتی که شما به دنبال خرید یک گوشی برای گرفتن عکس‌­های اینستاگرام و ویدیوهای یوتیوب هستید این گوشی می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد. این گوشی عکس‌های روشن و خوبی می­‌گیرد که به راحتی می­‌توانید آن­ها را ویرایش کنید. این مسئله برای سلفی­‌ها و فیلمبرداری نیز صدق می­‌کند.

این گوشی یکی از آن دستگاه‌­ها شیک و چشمگیر است که می­‌تواند یک انتخاب خوب برای افرادی باشد که به ظاهر اهمیت ویژه‌­ای می‌­دهند.

همچنین صفحه نمایش خوب این گوشی نیز یکی دیگر از دلایلی است که این دستگاه را مناسب کاربران اینستاگرام، یوتیوب و نتفلیکس می­‌کند که دائما در حال تماشای فیلم و ویدیو­ها هستند.

گوشی Samsung Galaxy A53 از دوربین­های خوبی برخوردار است که عملکردشان نسبت به قیمتی که دارد متحیر کننده است. نمی‌توان گفت که این گوشی ارزان­ترین گوشی موجود در بازار است بلکه بهتر است بگوییم که این گوشی یک گوشی خیلی خوب است که با وجود قابلیت‌­های مشابه با گوشی‌­های گران قیمت­تر، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

در واقع ما با یک گوشی با ابعاد  ۱۵۹.۶ x 74.8 x 8.1mmو وزن ۱۸۹g روبرو هستیم که آن را تبدیل به یک گوشی با سایز متوسط کرده است. این به این معنی است این گوشی یک اندازه ایده ال و مناسب برای اکثر افراد دارد. برای مثال انقدر بزرگ نیست که در دست جا نگیرد و یا انقدر کوچک نیست که نتوان به راحتی جزئیات صفحه نمایش را دید.

در عین حال ظاهر جذابی نیز دارد و به شما این امکان را می­دهد که آن را در رنگ های سفید، آبی و مشکی خریداری کنید.

این گوشی یکی از زیباترین صفحه نمایش­‌هایی که می­تواند در یک گوشی با این قیمت ببینید را دارد. در واقع این گوشی در برخی از ویژگی­‌ها همانند گوشی­‌های گران قیمت‌تر عمل می­‌کند در حالی که در برخی دیگر عملکردی ضعیف‌­تر از رقبایش دارد.

هرچند لازم به ذکر است که این گوشی برای گیمرها چندان گزینه­‌ی خوبی به حساب نمی­‌آید و شارژ آن به نسبت کند است. در صورتی­که طول عمر باتری گوشی برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است احتمالا می‌­توانید گوشی­‌های میان رده­ بهتری پیدا کنید.

به طور خلاصه گوشی Samsung Galaxy A53 یک گوشی با ظاهر جذاب است که نمایشگر خوب و دوربین­‌های تحسین برانگیزی دارد.

 

Samsung Galaxy S22 Ultra

(بهترین گوشی Samsung در سال ۲۰۲۲)

Samsung Galaxy S22 Ultra

مشخصات

تاریخ انتشار: فوریه ۲۰۲۲

وزن: ۲۲۸g

ابعاد: ۱۶۳.۳ x 77.9 x 8.9mm

OS: Android 12

سایز صفحه: ۶.۸ اینچ

رزولوشن: ۱۴۴۰ x 3088

CPU: Snapdragon 8 Gen 1

RAM: ۸GB، ۱۲GB

حافظه گوشی: ۱۲۸GB / 256GB / 512GB / 1TB

باتری: ۵,۰۰۰mAh

دوربین عقب: ۱۰۸MP (واید) + ۱۰MP (تله فوتو، اپتیکال ۳x) + 10MP (تله فوتو، اپتیکال ۱۰x) + 12MP (اولتراواید، ۱۲۰ درجه)

دوربین جلو: ۴۰MP

 

نکات مثبت

زوم و دوربین فوق العاده

S Pen کوچک و عالی

 

نکات منفی

نبود درگاه micro SD

طول عمر باتری می توانست بهتر باشد

 

در صورتی که شما هم جزو افرادی هستید که همیشه نوت برداری می­‌کنند و یا از آن هنرمندانی هستید که هر لحظه ممکن است شروع به طراحی بکنند این گوشی همان چیزی است که به دنبالش هستید. با این گوشی همیشه S Pen کوچک و کاربردی خود را همراهتان خواهید داشت. شما می‌توانید برای کشیدن و نوشتن چیزهای متفاوت از آن استفاده کنید.

این گوشی یگی دیگر از آن گوشی­‌های سامسونگ است که دوربین فوق العاده‌­ای دارد. در نتیجه اگر به عکاسی علاقه دارید این گوشی نیز یکی دیگر گزینه­‌های مناسب برای شما است.

در حین خرید به این نکته توجه داشته باشید که بله این گوشی یک باتری بزرگ دارد اما خود این گوشی نیز بزرگ است. قابلیت‌های آن می­‌تواند شارژ باتری شما را خیلی سریع تمام کند و انقدر که فکر می‌کنید طول عمر باتری بالایی نداشته باشد. نیاز باشد زودتر از چیزی که فکر می‌کنید آن را شارژ کنید.

همچنین براساس اینکه با یک گوشی سایز بزرگ طرف هستید باید توجه داشته باشید که این گوشی چندان برای افرادی که دستان کوچکی دارند مناسب نیست.

به طور کلی گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra یک گوشی بزرگ و قدرتمند است که در عین جذابیت ظاهری که دارد دوربین­‌های فوق العاده‌­ای نیز دارد.

این گوشی یکی از گوشی­‌های سال گذشته است اما چنان عملکرد خوبی داشته است که توانسته هنوز بعد گذشت یک سال در لیست بهترین گوشی­‌ها باقی بماند. همچنین براساس اینکه این گوشی یک سال پیش روانه بازار شده و مدل­‌های جدیدتری نیز بعد از ان روانه بازار شده‌­اند قیمت آن نسبت به سال گذشته به اندازه­ای کاهش یافته است که بتوان به راحتی آن را خریداری کرد.

یکی دیگر از جذابیت‌­های این گوشی صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED آن است. صفحه این گوشی تا رزولوشن ۱۴۴۰ x 3088 را نیز پشتیبانی می‌کند. فراموش نکنید که شما اکنون می­‌توانید این گوشی فوق العاده را با قیمتی بهتر از سال گذشته خریداری کنید.

 

Samsung Galaxy Z Fold 4

(بهترین گوشی تاشو Samsung)

Samsung Galaxy Z Fold 4

مشخصات

تاریخ انتشار: آگوست ۲۰۲۲

وزن: ۲۷۱g

ابعاد: ۱۵۵.۱ x 67.1 x 14.2-15.8mm / 155.1 x 130.1 x 6.3mm

OS: Android 12L

سایز صفحه: ۶.۲ اینچ / ۷.۶ اینچ

رزولوشن: ۹۰۴ x 2316 / 1812 x 2176

CPU: Snapdragon 8 Plus Gen 1

RAM: ۱۲GB

حافظه گوشی: ۲۵۶GB / 512GB / 1TB

باتری: ۴,۴۰۰mAh

دوربین عقب: ۵۰MP + 12MP + 10MP

دوربین جلو: ۴MP / 10MP

 

نکات مثبت

صفحه اصلی و کاور تحسین برانگیز

چند کاره

 

نکات منفی

دوربین­ها جزو بهترین دوربین­‌های سامسونگ نیستند

تاشدگی هنوز مشخص است

 

شما می­‌توایند از این دستگاه هم به عنوان تبلت و هم به عنوان گوشی استفاده کنید. در نتیجه با خرید این دستگاه شما صاحب یک گوشی چند کار می‌شوید. اما باید به خاطر داشته باشید که برای خرید این گوشی چند کاره پول به نسبت زیادی باید پرداخت کنید. البته در حال حاضر قیمت این گوشی بسیار پایین­تر از زمانی است که تازه روانه بازار شده بود.

نمی‌توان گفت که این گوشی گران قیمت بهترین دوربین­‌هایی که تا کنون در سامسونگ دیده شده است را دارد اما دوربین‌های آن به اندازه کافی خوب هستند که علاقه‌­مندان به عکاسی بتوانند از آن استفاده کنند.

دو صفحه نمایشگر این گوشی در کنار امکان تبدیل و استفاده از آن به عنوان تبلت می‌تواند این گوشی را به یک گوشی خیلی خوب و مناسب برای فیلم بازها تبدیل بکند. بدون شک لذت تماشای فیلم در یک صفحه نمایش بزرگ چیزی است که همه فیلم بازها به دنبال آن هستند.

این گوشی نه تنها بهترین گوشی تاشو ساسمسونگ است بلکه بهترین گوشی تاشو به صورت کلی نیز است. البته که این گوشی کمی گران قیمت است.

تنها تفاوت­‌های کمی میان این گوشی و گوشی Samsung Galaxy Z Fold 3 می­‌توان دید. برخی از این تغییرات را می­‌توان به سادگی دید و برخی دیگر نیز در زیر فریم مخفی هستند.

در مورد نمایشگر این گوشی نیز می­‌توان به این مسئله اشاره کرد که یک صفحه اصلی ۷.۶ اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن ۱۸۱۲ x 2176 دارد که از نرخ نوسازی قابل تطبیق ۱ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می­‌کند.

کمترین میزان این نرخ مناسب استفاده برای صرفه جویی در مصرف باتری است و چندان مناسب به روزرسانی صفحه نیست. در حالی که بالاترین میزان آن مناسب گیم و ویدیو است.

از طرف دیگر کاور آن دارای یک پنل ۶.۲ اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن ۹۰۴ x 2316 است که نرخ نوسازی تطبیق پذیر ۴۸ هرتز تا ۱۲۰ هرتز نیز دارد.

 

Samsung Galaxy Z Flip 4

(بهترین گوشی تاشو Samsung ضد آب)

Samsung Galaxy Z Flip 4

مشخصات

تاریخ انتشار: آگوست ۲۰۲۲

وزن: ۱۸۷g

ابعاد: ۸۴.۹ x 71.9 x 15.9-17.1mm / 165.2 x 71.9 x 6.9mm

OS: Android 12

سایز صفحه: ۶.۷ اینچ / ۱.۹ اینچ

رزولوشن: ۲۶۴۰ x 1080 / 260 x 512

CPU: Snapdragon 8 Plus Gen 1

RAM: ۸GB

حافظه گوشی:   ۱۲۸GB / 256GB / 512GB

باتری: ۳,۷۰۰mAh

دوربین عقب: ۱۲MP + 12MP

دوربین جلو:  ۱۰MP

 

نکات مثبت

باتری بزرگتر

شارژ سریع­تر

عملکرد عالی

 

نکات منفی

به روزرسانی کم و سال به سال

گهگاه ناهماهنگی و بی ثباتی دوربین

 

گوشی Samsung Galaxy Z Flip 4 چه از نظر طراحی و کارایی و چه از نظر قدرت و قیمت یک گوشی بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال گوشی­‌های تاشو هستند. امکان عکاسی با سنسورهای اصلی این گوشی آن را به یک گوشی مناسب سلفی تبدیل کرده است.

یکی از نکات منفی این گوشی که حین خریداری باید حتما به آن توجه داشته باشید این مسئله است که این گوشی نسبت به بقیه گوشی­‌ها شکننده‌­تر و آسیب پذیرتر است. در نتیجه باید خیلی بیشتر از سایر گوشی­‌ها مواظب آن باشید. البته می­‌توانید قاب‌­های گوشی که مناسب این مدل طرای شده‌­اند را برای حفاظت بیشتر خریداری کنید اما نباید فراموش کنید که هنوز با یک گوشی به شدت آسیب پذیر طرف هستید.

در نتیجه اگر جزو افرادی هستید که همیشه گوشی از دستتان می‌­افتد و معمولا گوشی­اتان آسیب میبیند احتمالا این گوشی گزینه خوبی برای شما نخواهد بود.

همچنین برای افرادی که به دنبال یک گوشی با طول عمر باتری طولانی هستند نیز این گوشی یک انتخاب خوب به حساب نمی‌آید.

همانند گوشی قبلی این گوشی نیز باید از جهات مختلف ارتقا یابد و هنوز راه زیادی برای رسیدن به یک گوشی بی نقص دارد و انتظار داریم که در مدل های بعدی این مسئله تا حد زیادی رفع شود.

اما ظاهر خاص و متفاوت این گوشی احتمالا یکی از نکات اصلی است که خریداران این گوشی را به خود جذب می‌­کند. تنها در دست داشتن این گوشی می‌­تواند نگاه­‌ها را به سمت شما جذب کند. همچنین نباید این حقیقت را فراموش کرد که در حال حاضر این تنها گوشی تاشو ضد آب موجود در بازار است.

لازم به ذکر است که ما در این گوشی شاهد افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت باتری نیز هستیم. قابلیت­‌هایی چون نمایشگر تطبیق پذیر و مدیریت شارژ هوشمند و… را می‌بینم که همگی این­‌ها در کنار باتری بزرگتری که نسبت به مدل قبلی دارد، این گوشی را تبدیل به یک گوشی چشمگیر کرده است که کارایی خوبی نیز دارد.

 

Samsung Galaxy S23

(بهترین پرچمدار کوچک Samsung)

Samsung Galaxy S23

مشخصات

تاریخ انتشار: فوریه ۲۰۲۳

وزن: ۱۶۸g

ابعاد: ۱۴۶.۳ x 70.86 x 7.62mm

OS: Android 13

سایز صفحه: ۶.۱ اینچ

رزولوشن: ۱۰۸۰ x 2340

CPU: Snapdragon Gen 8 2 Mobile Platform for Galaxy

RAM: ۸GB

حافظه گوشی: ۱۲۸GB / 256GB

باتری: ۳,۹۰۰mAh

دوربین عقب: ۵۰MP (واید) + ۱۰MP (تله­فوتو، اپتیکال ۳x) + 10MP (اولترا واید)

دوربین جلو: ۱۲MP

 

نکات مثبت

چیپست Snapdragon 8 Gen 2

سایز کوچک و جیبی

 

نکات منفی

نبود سنسور ۱۰۸MP

چیز زیادی در آن نسبت به مدل قبلی ارتقا نیافته است

 

گوشی Samsung Galaxy S23 یکی دیگر از آن گوشی­‌های خوب و محبوب سامسونگ است. با وجود اینکه این گوشی ارزان قیمت‌­ترین گوشی سامسونگ به حساب نمی‌­آید قیمت آن نسبت به قابلیت و ویژگی­‌ها جذاب و هیجان انگیز آن واقعا مقرون به صرفه است.

در عین حال اندازه این گوشی برای اکثر افراد مخصوصا افرادی که دست­های کوچکی دارند تقریبا ایده‌­آل‌ترین سایز ممکن است. در نتیجه اگر شما هم جزو افرادی هستید که گوشی­‌های مدرن و جدید به نظرتان خیلی بزرگ می‌آیند این گوشی ۶.۱ اینچی همان چیزی است که به دنبالش هستید.

همینطور می­‌توان گفت که اگر شما از آن دسته از افراد هستید که گوشی­‌های بزرگ با صفحه­‌های بزرگ را ترجیح می‌­دهید شاید سایز آن چندان مناسب شما نباشد. در واقع نسبت به نیاز شما می­‌تواند اندازه این گوشی جزو نکات مثبت یا منفی آن در نظر گرفته شود.

گوشی Samsung Galaxy S23 یکی دیگر از آن گوشی­‌های قدرتمند این لیست است. در واقع چیپست Snapdragon 8 Gen 2 این دستگاه آن را تبدیل به یکی از آن گوشی­‌های مناسب گیمینگ و ویرایش ویدیو کرده است.

البه لازم به ذکر است که در صورتی­که در حال حاضر گوشی S21 و یا S23 دارید به شما توصیه نمی­‌کنیم که این گوشی را خریداری کنید اگر به دنبال یک گوشی جدید با قابلیت­‌های جدید هستید چرا که بسیاری از ویژگی­‌های آن مشابه با یکدیگر هستند.

به طور کلی نمی­‌گفت این گوشی بزرگ­ترین و یا بهترین دوربین­‌های سامسونگ را دارد اما یک گوشی خوب با قابلیت­‌های خوب است که می­‌تواند به شما یک تجربه خوب در استفاده از سامسونگ فراهم کند و می­‌توان گفت دوربین سلفی خوبی دارد.

همچنین این گوشی به نسبت بسیاری از گوشی­‌ها نیز ظاهر خوب و جذابی دارد. طراحی آن به گونه‌ای که به راحتی در جیب شما جا می­‌شود و مانند اکثر گوشی­‌های جدید جا گیر و بزرگ نیست. باتری آن نیز کمی بزرگ تر از مدل­های قبلی است.

 

Samsung Galaxy S22 Plus

(ارزان­ترین گوشی پریمیوم Galaxy)

Samsung Galaxy S22 Plus

مشخصات

تاریخ انتشار: فوریه ۲۰۲۲

وزن: ۱۹۵g

ابعاد: ۱۵۷.۴ x 75.8 x 7.6mm

OS: Android 12

سایز صفحه: ۶.۶ اینچ

رزولوشن: ۱۰۸۰ x 2340

CPU: Snapdragon 8 Gen 1 / Exynos 2200

RAM: ۸GB

حافظه گوشی: ۲۵۶GB / 128GB

باتری: ۴,۵۰۰mAh

دوربین عقب: ۵۰MP (واید) + ۱۰MP (تله فوتو، اپتیکال ۳x) + 12MP (اولتراواید، ۱۲۰ درجه)

دوربین جلو: ۱۰MP

 

نکات مثبت

قدرت پردازش زیاد

حالات پرتره دوربین کاربردی

 

نکات منفی

نگه داشتن آن چندان راحت نیست

نرم افزار به نظر کند می‌­آید

 

متاسفانه احساس این گوشی در دست چندان خوشایند نیست اما شما می­‌توانید یک قاب یا کاور برای آن خریداری کنید و این حس را تا حد زیادی رفع کنید. در صورتی که مدل­های قبلی برای شما خیلی کوچک هستند و شما گوشی­‌های بزرگ­تر را ترجیح می­‌دهید احتمالا این گوشی بیشتر مناسب شما باشد.

به صورت کلی گوشی‌های سامسونگ برای عکس‌­های پرتره عملکرد خوبی دارند. در نتیجه اگر شما معمولا از این حالت استفاده می­‌کنید برای گرفتن عکس، احتمالا از این گوشی خوشتان بیاید.

یکی از نکاتی که باید حین خرید این گوشی در نظر داشته باشید این مسئله است که قیمت این گوشی الان خیلی ارزان­تر از زمانی است که تازه وارد بازار شده بود در نتیجه الان وقت خیلی خوبی برای خرید آن است.

اما با وجود اینکه با گوشی S22 تفاوت چندانی ندارد و تنها صفحه نمایش بزرگ­تری دارد می‌توانید آن را با قیمت کمتری از این گوشی خریداری کنید.

در عین حال گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra نیز قیمتی کمی بالاتر از این گوشی دارد در حالی که گوشی بهتری است و ارتقا و پیشرفت بیشتری به نسبت مدل­‌های قبلی می‌­توان در آن دید. این به این معنا است که تنها با کمی پول بیشتر می توانید صاحب یک گوشی بهتر بشوید.

همچنین به نسبت شارژ کندی که دارد و می‌­توان گوشی­هایی ارزان­تر با شارژ سریع تر در بازار پیدا کرد.

 

این هم از تعدادی از بهترین گوشی‌های سامسونگ که در حال حاضر می­‌توانید آن­ها را خریداری کنید. ما در این مقاله سعی کردیم به بهترین و ساده‌­ترین شکل ممکن این گوشی‌­ها را با هم مقایسه کنیم و ویژگی­‌های آن­‌ها را در کنار نقاط قوت و ضعفشان ذکر کنیم.

 

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات موجود در آن برایتان مفید و سودمند بوده باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا