اخبار

معرفی تلویزیون هوشمند ۵G هواوی در سال جاری میلادی

شرکت هواوی دوست دارد که در دنیای تلویزیون گام هایی بردارد. این شرکت تصمیم گرفته که تلویزیون هوشمند خود ۵G  را به بازار معرفی کند. خبرگزاری Nikei Asian اعلام کرده که شرکت هواوی قصد دارد که تلویزیون ۵G خود را در سال جاری میلادی معرفی کند. رزولوشن تلویزیون هوشمند ۵G، ۸K است و کاربران می توانند فیلم ها را با کیفیت ۸K مشاهده کنند.

ماژول ۵G به قدری قدرتمند و کاربردی است که کاربران می توانند علاوه بر مشاهده فیلم با کیفیت ۸K، می توانند از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی هم لذت ببرند و بازی های کامپیوتری را به راحتی انجام دهند. البته گزارشات و شایعات بسیار زیادی راجع به ورود شرکت هواوی به دنیای پر زرق و برق تلویزیون ها وجود دارد که تاکنون شرکت هواوی نسبت به هیچ کدام از خود واکنشی نشان نداده است.

آقای یو چنگدانگ مدیر بخش مصرفی شرکت هواوی در گذشته اعلام کرده بود که این شرکت قدرتمند هرگز به دنیای رسانه های تصویری وارد نخواهد شد. البته شرکت هواوی، در صدد توسعه و گسترش اسپیکرهای هوشمند مجهز به نمایشگر است و گام هایی را در این مورد برداشته است. شرکت هواوی طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد که تکنولوژی تلویزیون هوشمند رو به گسترش است ولی تا نیمه اول سال جاری میلادی آن چنان با استقبال کاربران مواجه نشده اند.

براساس گزارشات مشخص شده بود که شرکت هواوی در نیمه سال جاری میلادی تلویزیون های هوشمند خود را معرفی خواهد کرد که این گونه اتفاق نیفتاد. شرکت هواوی قصد دارد که با برندهای معروفی رقابت کند. تلویزیون ۵۵ اینچی، پنل BOE دارد و نسل جدیدی از تلویزیون های ۶۵ اینچی به پنل Huaxing Optoelectronics  مجهز است.

شرکت هواوی اطلاعات محرمانه تلویزیون های تولیدی خود را منتشر نکرده است. تلویزیون هوشمند ۵G می تواند انقلابی بزرگ در این زمینه باشد. می توان پیش بینی کرد که این تلویزیون با قیمت بالایی عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا