ریپورتاژ آگهی

معرفی جایگزین های تلگرام

امروزه در دوره ای به سر می بریم که شاید بتوان ادعا نمود هر کسی که به نوعی با محیط کاربری اندروید در گوشی های همراه سر و کار داشته باشد، به احتمال بسیار زیاد یکی از اپلیکیشن هایی که در رده شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند را در گوشی خود داشته و به روشهای متفاوت و در کاربردهای متفاوت از آن استفاده می نماید.
در این میان، یکی از آشنا ترین نام ها برای کاربران ایرانی، نرم افزار کاربردی تلگرام می باشد که البته نسخه های متفاوتی از آن در اختیار کاربران قرار گرفته است و آنها می توانند بر حسب سلیقه خود، از یک یا چند نرم افزار به صورت همزمان استفاده نمایند.
در مقاله حاضر قصد داریم نکاتی را در خصوص اپلیکیشن تلگرام ایکس و سایر نسخه های تلگرام و برخی نرم افزارهای دیگر عنوان نماییم.
 
معرفی جایگزین های تلگرام
 
اپلیکیشن تلگرام ایکس نسخه ای از نرم افزار تلگرام است که از سمت شرکت تلگرام مورد تایید قرار گرفته و به عنوان یکی از برنامه های قابل قبول اعلام گردیده است.
شرکت تلگرام در معرفی اجمالی برنامه تلگرام ایکس این چنین یاد می کند : تلگرام ایکس نسخه فرعی برنامه اصلی تلگرام است که مبتنی بر رابط برنامه نویسیTDLib  می باشد، سرعت آن از تلگرام عادی بالاتر بوده و همچنین انیمیشن های روان تری را در خود جای داده  است، حتی پیش بینی شده که این امکان وجود دارد در آینده ای نه-چندان دور، اپلیکیشن تلگرام ایکس جایگزین نسخه تلگرام اصلی در سراسر جهان گردد.
نرم افزار کاربردی تلگرام پلاس یکی از برنامه هایی است که از نسخه اصلی تلگرام برداشت شده با این تفاوت که قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار داده است.
اپلیکیشن تلگرام پلاس می تواند در کنار بقیه نرم افزارهای پیام رسان نصب و به راحتی قابل استفاده باشد و می توان هر کدام از آنها را با یک حساب جدا راه اندازی نمود. برای نصب و راه اندازی این نرم افزار کافیست آن را دانلود نموده و به راحتی بر روی تلفن همراه و یا تبلت خود نصب نمایید. در ابتدا شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و پس از ارسال کد تایید از طرف پیام رسان و ورود آن به قسمت مورد نظر، برنامه آماده استفاده است.
علاوه بر تلگرام و نسخه های آن، نرم افزار اسنپ چت یکی از محبوب ترین برنامه ها جهت ارسال و دریافت  اس ام اس و عکس می باشد.
با وجود این برنامه، دیگر نگران هزینه های اضافی خود نباشید. برنامه کاربردی اسنپ چت را می توان بر روی تبلت یا گوشی های اندروید نصب نموده و از آن استفاده کرد. برنامه صرفاً جهت ارسال و دریافت تصاویر پلتفرم موبایل برنامه نویسی شده که توسط یکی از دانشجویان دانشگاه استنفورد به نام ایوان اشپیگل گسترش یافته است.
نرم افزار اسنپ چت این امکان را به کاربر میدهد که عکس و فیلم مورد نظر خود را تهیه کرده و متن  دلخواه خود را به آن اضافه نماید. سپس پیام آماده شده را برای مخاطب مد نظر خود ارسال نماید. برنامه اسنپ چت برای کاربرانی که تلفن همراه یا تبلت آنها مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد طراحی شده و تاکنون امتیازات قابل قبولی را دریافت نموده است. این نرم افزار اجازه برقراری ارتباط صوتی و تصویری را برای کاربران خود فراهم می سازد.
آپدیت اپلیکیشن وایرمسنجر یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در دنیا می باشد که توانسته است در در گوگل پلی به امتیاز ۴.۱ از ۵ دست یابد، در عین حال که بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان رسماً این نرم افزار را دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب نموده اند.
اگر شما علاقه مند هستید که دوستان و مخاطبین تان از موقعیت جغرافیایی شما مطلع گردند کافیست گزینه «اشتراک مکان» را فعال کرده و به اشتراک بگذارید تا سایرین به راحتی موقعیت شما را شناسایی و پیدا نمایند. تاکید بر این نکته خالی از لطف نیست که استفاده از کلیه امکاناتی که در نرم افزار مسنجر وایر برای کاربران در نظر گرفته شده به صورت کاملاً رایگان میباشد.
 
معرفی جایگزین های تلگرام
 
جدا از انواع برنامه های پیام رسان، نرم افزار شیریت یکی از پر سرعت ترین و پرکاربرد ترین برنامه های کاربردی است که در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.
قبل از انتشار اپلیکیشن شیریت، کاربران برای انتقال فایل های خود از بلوتوث استفاده می کردند. استفاده از این روش، سرعت بسیار پایینی داشت و در بعضی مواقع، دو دستگاه امکان ارسال را نداشتند و برای ارسال فایل های حجیم، زمان طولانی از دو طرف صرف می شد.
امروزه با وجود نرم افزار شیریت می توان به راحتی فایل های چند گیگا بایتی را بین یک یا چند نفر جابجا کرد. این نوع ارسال، زمان کمی را صرف می کند و فقط  لازم است تا هر دو دستگاه اندرویدی، نرم افزار شیریت را در گوشی تلفن همراه خود نصب داشته و از وای فای برخوردار باشند.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا