اخبار

معرفی دستبند هوشمند شیائومی می بند ۳ در تاریخ ۳۱ می (۱۰ خرداد)

شیائومی می بند ۳ یکی دیگر ازمحصولاتی است که کمپانی شیائومی قصد دارد در رویدادی که در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۸ ( ۱۰ خرداد ۹۷ ) در شنزن چین برگزار می‌گردد٬ معرفی کند. با موبایلستان همراه باشید تا بیشتر با این دستبند هوشمند آشنا شویم.
تنها دو روز دیگر به برگزاری رویداد مهم شیائومی باقی مانده است. این کمپانی چینی که پیش از این تیزر معرفی پرچمدار جدید خود با نام شیائومی می ۸ را منتشر کرده بود٬ با انتشار یک پوستر تبلیغاتی معرفی می بند ۳ در رویداد ۳۱ می شنزن را رسما تأیید کرده است. همچنین وانگ ژیانگ، قائم مقام ریاست شیائومی تأیید کرد که نسخه جدید رابط کاربری شیائومی به نام MIUI 10 هم در این رویداد رونمایی خواهد شد.

مشخصات دستبند هوشمند شیائومی می بند ۳ :

می بند ۳ چهارمین دستبند هوشمند با برند می بند است که پس از می بند ۱S، می بند و می بند ۲ عرضه خواهد شد. طراحی پنل نمایش در دستبند هوشمند می بند ۳ از پنل نسل قبلی این دستبندها یعنی می بند ۲ خمیده تر و گردتر است. بنابر پوستر تبلیغاتی رسمی این کمپانی٬ می بند ۳ دارای یک بند لاستیکی با کیفیت است. اما مشخص نیست که پنل نمایش در این دستبند هوشمند شیائومی رنگی است یا نه؟ احتمال وجود یک صفحه نمایش رنگی در نسل جدید دستبندهای هوشمند شیائومی بسیار کم است زیرا برای حفظ باتری٬ استفاده از یک صفحه نمایش مانند آنچه در می بند ۲ بکار رفته بود منطقی‌تر بنظر می رسد.
می بند ۳ موفق به دریافت مجوز IP67 شده است که به معنای نفوذ ناپذیری این دستگاه در برابر گردوخاک و آب است. لازم به ذکر است که این نسل جدید دستبندهای شیائومی از NFC و بلوتوث نسخه ۴.۲ پشتیبانی می‌کند و احتمالا دارای قابلیت‌هایی مانند: حسگر پایش ضربان قلب، گام شمار و پایش وضعیت خواب خواهد بود.
شیائومی می بند 3
چند روز پیش اخباری مبنی بر فاش شدن بروشور راهنمای کاربری شیائومی می بند ۳ منتشر شد که در آن بطور واضح به برخی از دستورات و نحوه عملکرد صفحه نمایش این دستبند مانند کشیدن صفحه و یا ضربه زدن بر روی آن اشاره شده است. همچنین بنابر توضیحات این بروشور٬ کاربر می‌تواند برای اجرای عمل برگشت به عقب روی دکمه روی صفحه ضربه بزند و قفل صفحه هم با کشیدن انگشت از قسمت پایین به بالا باز می‌شود.
نسل جدید می‌ بند که بدنه آن می‌تواند بطور کامل از بندها جدا شود٬ به صفحه نمایش لمسی مجهز شده است که با بالا و پایین کشیدن صفحه می توان از گزینه های موجود در منو استفاده کرد. از نظر قیمت هم انتظار می‌رود می بند ۳ با قیمتی پایین نسبت به کیفیت آن و بسیار مقرون بصرفه عرضه گردد. چرا که نسل‌های پیشین این دستبندها نیز چنین بودند.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا