اخبار

معرفی نسل جدیدی از گلکسی نوت سامسونگ

معرفی نسل جدیدی از گلکسی نوت سامسونگ,نسل جدیدی از گلکسی نوت سامسونگ,گلکسی نوت سامسونگ,گلکسی آلفا,سامسونگ,SAMSUNG,GALAXY NOTE 5,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص معرفی نسل جدیدی از گلکسی نوت سامسونگ خبر داده است، شرکت سامسونگ هر ساله طبق روال قبلی خود از رویداد IFA برلین برای معرفی نسخه‌ی جدیدی از گلکسی نوت بهره مند می‌شود. اما گفته می‌شود این غول کره‌ای قصد دارد گلکسی نوت جدید را زودتر از موعد معرفی کند. براساس گزارش جاناتان چنگ از وال‌استریت ژورنال، اپل نیز جدیدترین آیفون‌های خود را در ماه سپتامبر و بعد از نمایشگاه IFA معرفی می‌کند و سامسونگ قصد دارد برای جلوگیری از تداخل و جلب توجه بیشتر، سنت‌شکنی کرده و گلکسی نوت جدید را پیش ازموعد مقرر رونمایی می کند. بنابراین می‌توان علت تصمیم‌گیری سامسونگ را برای ایجاد فضای بهتر به منظور معرفی محصولات جدید خود درک کرد.

سال گذشته نیز سامسونگ همین کار را برای معرفی گلکسی آلفا در ماه آگوست انجام داد و زمانی نامتعارف را برای معرفی و عرضه‌ی یک گوشی جدید انتخاب کرد. ظاهراً قرار است نسل پنجم گلکسی نوت اواسط تابستان رونمایی شود و مجدداً بخشی از کنفرانس سامسونگ در نمایشگاه IFA 2015 برلین باشد. هنوز زمان دقیق معرفی این فبلت و آیفون‌های جدید اپل مشخص نشده است؛ ولی به نظر می‌رسد فاصله‌ی چند هفته‌ای میان زمان معرفی دو محصول می‌تواند به میزان فروش سامسونگ کمک کند.
منبع : زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا