اخبار

معرفی ۳ گوشی دیگر توسط اچ تی سی تا پایان ۲۰۱۷

سال ۲۰۱۷ میلادی از نظر عرضه حصولات برای اچ تی سی سال خوبی نبود، در هر صورت این شرکت توانست پرچمدار خود یعنی HTC U11 را رونمایی کند ولی آن هم با استقبال زیادی مواجه نشد.
به تازگی خبری منتشر شده که اچ تی سی قرار است تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی ۳ گوشی سری Ocean را به بازار عرضه کند. همان‌طور که می‌دانید، دو گوشی اچ‌تی‌سی ‌یو ۱۱ و اچ‌تی‌سی یو اولترا نیز با اسم‌رمز مشابه Ocean در حال توسعه بوده‌اند؛ به همین جهت، ممکن است شباهت‌هایی بین این محصولات وجود داشته باشد. آن‌طور که این شایعه‌پرداز ادعا می‌کند، پرچمداران جدید شرکت اچ‌تی‌سی در بازه زمانی نوامبر تا دسامبر (آبان و آذر) به صورت رسمی معرفی خواهند شد.
آن گونه که از شایعات پیداست دو گوشی Ocean master و Ocean Lite در ماه آینده و گوشی Harmony نیز در اخرین ماه سال ۲۰۱۷ میلادی روانه بازار می شود. در رابطه با مشخصات هر مدل نیز، منبع انتشار این شایعه اعلام کرده است که Ocean Master یک فبلت ۶ اینچی خواهد بود و شرکت اچ‌تی‌سی آن‌ را در دو مدل با چهار و شش گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه خواهد کرد.
گوشی Ocean Master که در هنگام افشای شایعات مربوط به HTC U Ultra و HTC U11 نیز در رابطه با آن شنیده بودیم، همچنین بسته به حافظه‌ی رم در دو نسخه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت معرفی می‌شود. این مدل به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است و از یک شاتر سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. با این‌حال، جزئیات بیشتری در حال‌حاضر، پیرامون این مدل ارائه نشده است.
مدل Ocean Lite، دیگر محصول فاش شده است که با چهار گیگابایت رم ارائه می‌شود و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای آن درنظر گرفته شده است. براساس ادعای منبع انتشار این شایعه، Ocean Lite از نمایشگر کوچک ۵.۲ اینچی استفاده می‌کند. به جز حافظه‌ی رم و فضای ذخیره‌سازی، اطلاعات دیگری پیرامون این مدل نداریم.
در نهایت، باید به گوشی HTC Harmony پرداخت که براساس شایعه‌ی تازه منتشر شده، به نمایشگر ۶ اینچی مجهز خواهد بود؛ البته اطلاعات بیشتری از رزولوشن نمایشگر فاش نشده است. ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، مشخصات‌ فنی این فبلت را تکمیل خواهد کرد.
باید در نظر بگیریم که برای شش ماهه دوم سال میلادی ۲۰۱۷ اچ تی سی نیاز به یک پرچمدار دیگر نیز خواهد داشت. این پرچمدار به احتمال قوی ocean master خواهد بود که البته نام این گوشی در زمان عرضه تغییر خواهد کرد.
همچنین دو مدل Ocean Lite و Ocean Harmony که در شایعه‌ی جدید به آن‌ها پرداخته شده است، به عنوان عضوی از سری «Desire» اچ‌تی‌سی معرفی و عرضه خواهند شد. شرکت اچ‌تی‌سی، به‌صورت رسمی این شایعات را تأیید نکرده است
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا