اخبار

معرفی Gifybot؛ رباتی برای ساخت تصاویر گیف

تصاویر متحرک و یا همان گیف ها از محبوبیت بسیار بالایی در سطح اینترنت برخوردار هستند. گیف ها می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند؛ از آموزش کار با نرم افزار یا محصولی خاص گرفته تا ترکیب چند ویدیو و ساخت عکس های متحرک خنده دار و طنز آمیز. اگر می خواهید در کسری از ثانیه فایل های گیف تولید کنید، پس ربات این هفته را از دست ندهید.
با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز قصد داریم ربات gifybot@ را برایتان معرفی کنیم؛ gifybot رباتی است که می توانید به کمک آن فایل های گیف تولید نمایید.
برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی gifybot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.
با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. پس از انجام این کار ربات توضیحات لازم و دستورات مورد نظر را برای شما ارسال می کند. پس از آن با باز کردن منوی ربات، لیست کارهایی که قابلیت انجام آن ها را دارد برای شما به نمایش در می آید.
یکی از قابلیت های گیفی بات تبدیل عکس به گیف است. با انتخاب این گزینه می توانید تصاویر خود را به گیف تبدیل کنید. تنها کافیست بین ۲ تا ۱۰ تصویر را برای ربات ارسال کرده و فاصله ی زمانی نشان داده شدن هر تصویر را نیز با توجه به استاندارد های ربات انتخاب نمایید.
علاوه بر این اگر مایل بودید یک متن خاص به صورت متحرک روی تصاویرتان نمایش داده شود کافیست گزینه ی «عکس با متن» را انتخاب و سپس تنظیمات مورد نیاز را روی آن اعمال کنید.
 

Screenshot_20161111-170557-w600

گیفی بات به همین ترتیب متن و ویدیوهای شما را هم به فایل گیف تبدیل می کند. برای تبدیل ویدیو به گیف، باید ویدیوهایی با حجم کمتر از ۲۰ مگابایت را برای ربات ارسال کنید. پس از آن گیفی بات دست به کار شده و ۲ دقیقه از ابتدای ویدیوی ارسالی توسط شما را به گیف تبدیل می نماید.
از دیگر قابلیت های گیفی بات می توان به درج عنوان در زیر پست ها روی تلفن های هوشمند، اعمال واترمارک روی تصاویر و همچنین قابلیت اینلاین آن اشاره کرد. در آخر نیز بگوییم که گیفی بات تنها در ۳۰ روز ابتدایی رایگان است و پس از آن برای دسترسی کامل به قابلیت های این ربات باید حق عضویت آن را پرداخت نمایید.
منبعdigiato.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا