اخبار

معرفی Honor 5A در روز ۱۲ ژوئن تایید شد

موبایل های Honor 5A و Honor 5A Plus هواوی در هفته های اخیر تأییدیه عرضه در کشور چین را از TENAA دریافت نموده اند اما معرفی این محصولات هنوز صورت نگرفته است.
 
حال تیزری مربوط به معرفی موبایل Huawei Honor 5A در اکانت شبکه اجتماعی Weibo کمپانی هواوی منتشر شده و از به نمایش درآمدن این محصول در روز ۱۲ ژوئن، ۳ روز دیگر خبر داده است.
 
گفتنیست که در این تیزر اشاره ای به نسخه پلاس محصول جدید چینی ها نشده است و امکان دارد که معرفی این دیوایس با قدری تأخیر نسبت به نسخه اصلی انجام شود.
 
البته باید در نظر داشت که نبود نام نسخه Plus در کنار نام Honor 5A الزاماً به معنی عدم معرفی این محصول در روز ۱۲ ژوئن نیست. صفحه نمایش ۵ اینچی اچ دی، چیپست ۴ هسته ای ۱٫۳ گیگا هرتز، ۲ گیگا بایت رم، ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی، دوربین ۱۳ مگا پیکسل در پشت و ۲ مگا پیکسل در جلو، باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعت و اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی از جمله مشخصات ذکر شده برای موبایل Honor 5A هستند.
 
نسخه پلاس این موبایل هم در صورت صحت شایعات با چیپست ۸ هسته ای ۱٫۸ گیگا هرتز، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی اچ دی،باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت و دوربین جلوی ۸ مگا پیکسل عرضه خواهد شد و دیگر مشخصات آن شبیه به ۵A خواهند بود.
 

Honor 5A June 12th

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا