اخبار

معرفی ZUK Z1 با پردازنده اسنپدراگون‌۸۰۱ با قیمت ۲۸۵‌دلار

معرفی ZUK Z1 با پردازنده اسنپدراگون‌۸۰۱ با قیمت ۲۸۵‌دلار,معرفی ZUK Z1,پردازنده اسنپدراگون‌۸۰۱,شرکت لنوو,ZUK,ZUK Z1,LENOVO,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص معرفی ZUK Z1 با پردازنده اسنپدراگون‌۸۰۱ با قیمت ۲۸۵‌دلار خبر داده است ، شرکت جدید ZUK که مالک آن لنوو می باشد این گوشی که فریمی فلزی دارد، مجهز به صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل شده است. ضخامت این گوشی ۸.۹ میلی‌متر است که دلیل اصلی آن استفاده از باتری بزرگ ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. به علاوه این گوشی از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

رابط کاربری زوک زد ۱، ZUI نام دارد که مبتنی بر اندروید ۵.۱ می باشد. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۱، ۳ گیگابایت رم و حافظه‌ی غیر قابل افزایش ۶۴ یا ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد. همچنین این گوشی توانسته در بنچمارک انتوتو امتیازی در حدود ۴۵ هزار را کسب کند.
در زیر صفحه نمایش دکمه‌ای موسوم به U-Touch قرار دارد که مجهز به حسگر اثر انگشت نیز شده است. به علاوه از این دکمه می‌توان به عنوان میان‌بر برای دسترسی سریع به برخی اپلیکیشن‌های خاص نیز استفاده کرد. همچنین این شرکت کاورهایی مانند کاورهای ارائه شده توسط ال‌جی، روانه‌ی بازار خواهد کرد که پنجره‌ی دایره‌ای آن می‌تواند به عنوان ساعت عقربه‌ای مجازی نیز عمل کند.
دوربین Z1 از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی IMX214 سونی بهره می‌برد که مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر نیز شده است. دوربین سلفی آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است.
همچنین زد ۱ گوشی دو سیم کارته است که هر دو سیم کارت از نسل چهارم اینترنت همراه، ۴G پشتیبانی می‌کنند. نکته‌ی جالب توجه دیگر استفاده‌ی این گوشی از یو‌اس‌بی نسخه ۳ از نوع سی است.
ZUK Z1 در کمال تعجب قیمتی ۲۸۵ دلاری دارد؛ اما زمان عرضه‌ی آن در حال حاضر مشخص نشده است.

Zuk-Z1-Android1 Zuk-Z1-Android2 Zuk-Z1-Android5 Zuk-Z1-Android44

منبع: zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا