اخبار

مقایسه ویدیویی دوربین لومیا ۹۵۰ ایکس ال با گلکسی اس ۶ اج پلاس

گوشی های رده بالای سری لومیا ، چه آن زمان که توسط نوکیا تولید می شدند و چه حالا که مایکروسافت پرچم داران جدید این سری را روانه بازار کرده ، همیشه دوربین های خوب و قدرتمندی داشته اند و یکی نقاط قوت اصلی آنها در همین بخش بوده است.دوربین پرچم داران سامسونگ هم ، همیشه در رسته بهترین ها بوده و نتایج رضایت بخشی را ثبت کرده اند.اما حالا که مایکروسافت پرچم داران جدید سری لومیا ، یعنی دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL را روانه بازار کرده ، فرصتی خوبی پیش آمده تا در یک بررسی ویدیویی ، دوربین لومیا ۹۵۰ ایکس ال را با یکی از پرچم داران سال ۲۰۱۵ سامسونگ ، یعنی گوشی گلکسی اس ۶ اج پلاس ، مورد مقایسه قرار دهیم.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.
از لحاظ سخت افزاری دوربین لومیا های جدید، به سنسور ۲۰ میگاپیکسلی BSI با فناوری بهبود یافته پیور ویو مجهز شده اند. دیافراگم لنز دوربین گوشی های جدید F1.9 بوده و توسط کمپانی کارل زایس ساخته شده اند. فلش سه گانه LED با ترکیب سه رنگ اصلی (قرمز، سبز و آبی) رنگ بندی طبیعی تصاویر را تضمین می کنند. دوربین لومیا های جدید میزبان نسل پنجم تثبیت کننده نوری نیز هستند و قادرند ISO ایی تا رقم ۱۲۸۰۰ را برای عکس برداری در فضاهای تاریک در اختیار کاربران بگذارند. این گوشی ها می توانند با رزولوشن ۴K فیلم برداری کنند.
در آنطرف ، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 وقتی در اس ۶ اج پلاس با لرزش‌گیر اپتیکال همراه می‌شود، نمی‌توان از آن انتظاری کمتر از یک عملکرد فوق‌العاده را داشت. بدون شک این گوشی یکی از بهترین دوربین‌ها را در بین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را دارد.
حال کانال یوتیوب SuperHDview به مقایسه ویدیویی دوربین گوشی لومیا ۹۵۰ اکس ال در برابر دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس پرداخته است. این ویدیو به بررسی و مقایسه دوربین این دو گوشی در هر دو شرایط نوری روز و شب پرداخته است. در ادامه این ویدیو را با هم مشاهده می کنیم.
عملکرد لرزش گیر اپتیکال دوربین گوشی لومیا ۹۵۰ ایکس ال اندکی بهتر از گوشی سامسونگ است، اما کیفیت ویدیو و میزان جزییات ثبت شده توسط دوربین گوشی لومیا ۹۵۰ امس ال به مراتب برتر از دوبین گوشی سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس می باشد.با بررسی عملکرد دوربین دو گوشی در شرایط نوری ضعیف، می توان به عملکرد بهتر دوربین گوشی لومیا ۹۵۰ اکس ال پی برد.اگر چه که تنها از طریق این ویدیو نمی توان در رابطه با مقایسه دقیق دوربین دو گوشی به طور قطعی نظر داد، اما دوربین گوشی لومیا ۹۵۰ تقریباً در تمام شرایط عملکرد برتری را از خود نشان داده است.نظر شما در رابطه با عملکرد دوربین گوشی لومیا ۹۵۰ ایکس ال در این مقایسه ویدیویی چیست؟
 
لینک دانلود

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا